“התוצאה המצערת”: נתניהו תוקף את בנט והממשלה הכושלת • צפו

ראש הממשלה לשעבר: "בזמן שבנט נמצא במצרים כדי לתת עוד מתנות חינם לפלסטינים, הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה, מכילה בריחת מחבלים מהכלא, מכילה את רצח הלוחם בראל שמואלי ז״ל, מכילה את הירי לדרום, את חזרת הטרור לרחובותינו"
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשפ"ב / 13.09.2021 19:40

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף אחר הצהריים (שני) את ממשלת בנט בעקבות פיגוע הדקירה באזור התחנה המרכזית בירושלים, בו נפצעו שני תלמידי ישיבת חברון-גבעת מרדכי.

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

“לפני יומיים, בניגוד לעמדת המשטרה, בנט הסיר את הסגר על יהודה ושומרון. את התוצאה המצערת קיבלנו היום בפיגוע טרור בתחנה המרכזית בירושלים.

“אני משבח את כוחות הביטחון שניטרלו את המחבלים בפיגועים בירושלים ובגוש עציון, ושולח איחולי החלמה לפצועים”.

נתניהו הוסיף: “בזמן שבנט נמצא במצרים כדי לתת עוד מתנות חינם לפלסטינים ולהחזיר אותם לסדר היום העולמי, הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה, מכילה בריחת מחבלים מהכלא, מכילה את רצח הלוחם בראל שמואלי ז״ל, מכילה את הירי לדרום, את חזרת הטרור לרחובותינו.

“הממשלה חייבת להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. היא חייבת למנוע את עשרות הנפטרים מקורונה מדי יום כתוצאה מהשתוללות המגיפה בלי הנחיות ובלי אכיפה.

“הממשלה הכושלת הזאת חייבת להפסיק להיות עסוקה בהישרדותה הפוליטית ולהתחיל לעבוד למען בריאותכם ולמען ביטחונכם, למענכם אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות