‘תמשיכו להילחם’: מתנגד החיסונים שחלה בקורונה נפטר בבית החולים

חי שאוליאן ז"ל, שהיה פעיל ברשתות החברתיות וארגן הפגנות נגד התו הירוק וחובת עטיית המסכות, אושפז בבית החולים 'וולפסון' לפני כשבוע לאחר שנדבק בנגיף ומאז מצבו הידרדר במהירות
תמי גיל
ז' תשרי התשפ"ב / 13.09.2021 11:52

חי שאוליאן ז”ל, אחד ממתנגדי החיסונים הפעילים בישראל, נפטר הבוקר (שני) מנגיף הקורונה.

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

לפני שנדבק בנגיף, ארגן שאוליאן הפגנות ומחאות נגד תקנות הקורונה, ובהן נגד השימוש בתו הירוק וכן נגד חובת עטיית המסכה במקומות סגורים ופתוחים.

שאוליאן אושפז לפני כשבוע בבית החולים ‘וולפסון’ בחולון, לאחר שנדבק בקורונה – ומאז מצבו התדרדר במהירות.

לפני יומיים הוא פרסם בדף הפייסבוק שלו תמונה שבה הוא נראה מחובר לחמצן בלחץ גבוה ותיאר את חומרת מחלתו.

“חברים יקרים, מצבי קריטי ביותר”, כתב. “אני במצב קשה מאוד, לא מסוגל לדבר ולהגיב לאנשים. אין לי חמצן ולא מצליח לייצב. הבוקר התעוררתי, הייתי רטוב כמו עם כמה דליי מים, ללא חמצן. לקח לי כשעה להבין מי אני, איפה אני ומה אני עושה פה. חוסר חמצן הוא דבר נורא ואיום.

“אני מודה לכל הדואגים והתומכים, ניתן להתפלל, זה עוזר. אני מאמין שאצא מזה בעזרת השם, להערכתי זה יקח עוד שבועיים, אולי שלושה. תמשיכו להילחם, המדינה מבצעת כפייה אינטרסנטית פושעת עלינו, אל תוותרו. התו הירוק לא יקום בישראל, אין לו קשר לקורונה. אין לו קשר לחיסונים, יש לו קשר לכפייה”

“חברים יקרים. מצבי קריטי ביותר. אני במצב קשה מאוד בבית חולים וולפסון שבחולון מחלקת קורונה. לא מסוגל לדבר ולהגיב לאנשים. אין לי חמצן ולא מצליח לייצב.

“הבוקר התעוררתי הייתי רטוב כמו עם כמה דליי מים. ללא חמצן. לקח לי כשעה להבין מי אני. איפה אני ומה אני עושה פה. חוסר חמצן הוא דבר נורא ואיום.

“אני מודה לכל הדואגים והתומכים. ניתן להתפלל זה עוזר. חי בן דליה ודוד שאוליאן. בורא עולם איתי אני לא מפחד. מאמין שאצא מזה בעזרת השם. להערכתי זה יקח עוד שבועיים אולי שלושה. תמשיכו להילחם. המדינה מבצעת כפייה אינטרסנטית פושעת עלינו.

“אל תוותרו. התו הירוק לא יקום בישראל. אין לו קשר לקורונה. אין לו קשר לחיסונים יש לו קשר לכפייה. אוהב אתכם וסליחה חסמתי טלפונים וואטצאפ. חייב להתמקד בחמצן או שינשימו אותי. עם ישראל חי”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קורונה זה לא שפעת
    13/09/2021 23:40
    יפעת
  1. מתי יבינו מתנגדי החיסונים שקורונה זה לא שפעת.נגיף הקורונה תוקף את תאי הריאות משתכפל באמצעות הריבוזום שלהם ובסופו של דבר צאצאי הנגיף מפוצצים את התאים ויוצאים להיכנס בעצמם לתאי ריאה נוספים וכך הגוף צריך לתת מענה בשתי מישורים אחד ייצור נוגדנים כמה שיותר מהר כדי חהתמודד עם העומס הנגיפי והשני פינוי תאי הריאה המתים וחידושם בתאי ריאה חדשים.אם נניח תאי ריאה מוחלפים אחת ל10 ימים לאחר תקיפת הנגיף הוא צריך להחליף כל יומיים או שלושה זה מעמסה לגוף במצב כזה הבן אדם מגיע למצב של האיש הזה מתנגד החיסון. וחכן כדאי להתחסן כי אז הנוגדנים קיימים בדם ואז לגוף נותר רק להתמודד עם הרס התאים והנגיפים שנמתאים בדם יש גם נוגדנים שמטפלים בהם וכך לא מידרדרים למחלה קשה

  2. נשבר הלב, הוא יהיה חסר
    14/09/2021 08:07
    עצוב
  3. לא להיכנע חברים
    מדינה חרא
    אנחנו לא מתחסנים

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   14/09/2021 21:33

      מה הקשר מדינה חרא עושים את זה נטו בשבילנו,
      החיסונים עולים למדינה כסף אכפת להם מאתנו ורק לכן הם מחייבים להתחסן.
      יש הרבה הרבה יותר אנשים שמתו ולא התחסנו מאשר אנשים שמתו וכן התחסנו.