ח”כ עופר כסיף, נשאל: היית מסגיר את המחבלים? – וזה מה שהשיב

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת התראיין ל'קלמן ליברמן' ברשת ב' - וענה לשאלה: "אם היית נתקל במחבלים הנמלטים, האם היית מדווח למשטרה?"
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשפ"ב / 13.09.2021 10:34

הדילמה של עופר כסיף: אחרי שבכירי הממשלה החמיאו לערביי ישראל, על  שדיווחו למשטרה על הימצאם של ארבעת המחבלים הנמלטים מכלא גלבוע – הביע ח”כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת קשיים במענה לשאלה – האם היה נוהג באופן דומה?

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

בריאיון לקלמן ליברמן בכאן רשת ב אמר כסיף שמדובר “בדילמה”.

בחשבון הטוויטר שלו כתב כסיף לאחר לכידת שני הנמלטים הראשונים: “הלילה יעונו קשות שני הנמלטים שנתפסו, רק כדי לנקום את הצלחתם להערים על ‘האדונים’. כך תמיד פעל הקולוניאליזם. כפי שכתב פרנץ פאנון – בעוד שאלימות הכובשים מוצגת תמיד כצודקת, דמוקרטית והכרחית, זו של הנכבשים לעולם תוצג כנפשעת, ברברית וחסרת תוחלת. הסוף לאלימות בחיסול הכיבוש! לטובת כולנו!”

יו”ר תנועת אם תרצו, מתן פלג,  הגיב: “צריך להזכיר לציבור מי אשם בכניסתו של תומך הטרור לכנסת. מדובר ביועמ”ש מנדלבליט שאמר לבג”ץ ‘אין עילה למנוע מכסיף להתמודד’, ושופטי בג”ץ עצמם שהתירו לו להתמודד ולהיבחר לכנסת. לא צריכה להיות שום הפתעה שהאיש הבזוי הזה מנצל את הכנסת כדי להביע את עמדות החמאס והג’יהאד.

“מי שפוגע באופן קשה מאוד בכנסת ישראל הם אלו שאפשרו לו להתמודד מלכתחילה. נבחרי הציבור חייבים לשים גבול לטירוף הזה לקראת הבחירות הבאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות