“רק התחלנו”, “וסיימתם”: קרב הציוצים בין איילת שקד ומיכאלי

שרת התחבורה התגאתה בהצלחה של ח"כ מ'העבודה' למנוע מעמותת הימין 'עד כאן' לקבל אישור להטבת מס • שרת הפנים ניסתה לצנן את ההתלהבות בשמאל • יריב לוין: 'שקד - הערב הבנת סוף סוף שאת בממשלת שמאל? את יכולה לשנות את זה. הפילי את הממשלה הרעה הזו"
יוני גרין
ז' תשרי התשפ"ב / 12.09.2021 23:01

מתיחות  בין הימין והשמאל בממשלה? שרת התחבורה מרב מיכאלי, יו”ר מפלגת העבודה, התרברבה הערב (ראשון) על ההצלחה של חברת מפלגתה, ח”כ נעמה ליזמי, למנוע בוועדת הכספים אישור הטבת מס לעמותת הימין ‘עד כאן’.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

מדובר באישור המעניק לעמותה הכרה כמוסד ציבורי, ומאפשר בכך לתורמים לקבל זיכוי ממס הכנסה על תרומתם לעמותה.

מיכאלי צייצה בחשבון הטוויטר שלה: “ורק התחלנו”.

שרת הפנים איילת שקד השיבה לה: ”וסיימתם. אחרי הבדיקה ברשות המיסים, הנושא יחזור לדיון בוועדת כספים ועד כאן תאושר”.

יו”ר סיעת הליכוד, ח”כ יריב לוין, הגיב: ”השרה שקד – הערב הבנת סוף סוף שאת בממשלת שמאל? את יכולה לשנות את זה. הפילי את הממשלה הרעה הזו, ותקימי יחד איתנו ממשלת ימין אמיתית”.

כפי שדווח בחרדים 10, ועדת הכספים החליטה הבוקר, לבקשת ח”כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה, לעכב את האישור המעניק סעיף 46 לעמותת הימין ‘עד כאן’ – עד לבחינה של רשות המיסים לגבי אופי הפעילות של העמותה.

לטענת לזימי, העמותה לא ראויה להטבת מס מטעם המדינה. היא אמרה לאחר ההחלטה: “בוועדת הכספים נשמעו לבקשתי לא לאשר סעיף 46 לעמותת ‘עד כאן’, עד לבחינה של רשות המיסים לגבי אופי הפעילות הפלילית של העמותה. גוף שרודף פעילי שלום וזכויות אדם, במעשים פליליים ומפוקפקים, עם תורמים אנונימיים, לא צריך לקבל את כספי המדינה דרך הטבות מס. תודה ליו”ר הועדה אלכס קושניר”.

הליכוד הגיב: “ממשלת השמאל של בנט שמינתה את תומך המחבלים ווליד טאהא לראשות ועדת הפנים, העבירה היום החלטה מבישה בוועדת הכספים – למנוע את מימון עמותת ‘עד כאן’ שפועלת נגד ארגוני החרם על ישראל ובעד לוחמי צה״ל”. 

ארגון ‘עד כאן’ מסר בתגובה: “לאחר שורה של מתקפות מצד ארגונים אנטי ישראליים הממומנים מכספי ממשלות זרות, אנחנו בארגון ‘עד כאן’ יודעים שאנחנו פועלים בכיוון הנכון. בפעם הזאת, אנו עומדים בפני ניסיון למנוע מאיתנו קבלת סעיף 46 תוך הצגת שקרים ממוחזרים שאין להם אח ורע עם המציאות. מפרסמי שקרים אלו כבר מטופלים במספר תביעות דיבה.

“אל אותם ארגוני דה לגיטמציה, הצטרפה חברת כנסת אלמונית נעמה ליזימי, אשר חברה לתומך המחבלים עופר כסיף וגורמים הזויים נוספים ממפלגת מרצ ומבקשת לפגוע בארגון שבראשו קצינים, לוחמי צה”ל ולוחמים במערכת הביטחון במיל’ אשר פועלים להגנת חיילי צה”ל ומדינת ישראל בזירה הבינלאומית.

“אנו מבינים את הצורך של חברת כנסת אלמונית לעשות סיבוב יחסי ציבור בכדי שהשם שלה יוזכר, אך היא לא תעשה זאת על גב לוחמי צה”ל. אם היא עומדת מאחורי שקריה, אנו קוראים לה להסיר את חסינותה ולבוא להתמודד מולנו בבית המשפט בתביעת דיבה. ארגון ‘עד כאן’ גאה להיות השכפ”ץ שסופג את האש עבור חיילי צה”ל. אנו נמשיך לפעול למען עם ישראל תוך שמירה על חיילי צה”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות