ארונו של החסיד שנהרג באוקראינה ינחת הבוקר בארץ: ייקבר בנתניה

הגופה שוחררה לאחר מאמצים של היחידה הבינלאומית של זק"א, בשיתוף פעולה מלא עם אנשי משרד החוץ - מול השלטונות באוקראינה • בפעילות הושג ויתור נתיחת הגופה שלאחר המוות והטסת הארון • הוא ייטמן בנתניה
יוסף גרינבוים
ו' תשרי התשפ"ב / 11.09.2021 23:01

ארונו של הרה”ח רבי אברהם לוי ז״ל, שנהרג בתאונה הקטלנית במוצאי ראש השנה בדרכו מאומן לקייב –  יוטס הלילה (מוצאי שבת) בשעה 03:00 מקייב לקבורה בישראל.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

הגופה שוחררה לאחר מאמצים של היחידה הבינלאומית של זק”א, בפיקודו של נציג זק״א באוקראינה הרב יוסף אסמן, בשיתוף פעולה מלא עם אנשי משרד החוץ, מול השלטונות באוקראינה.

בפעילות מול השלטונות הושג ויתור נתיחת הגופה שלאחר המוות והטסת ארון הקבורה לישראל.

חיים וינגרטן, ראש אג״מ זק״א: “אני רוצה להודות למתנדבי היחידה הבינלאומית של זק”א ובפרט לשליח חב״ד בקייב ונציג זק״א באוקראינה הרב יוסף אסמן שניהל את המבצע מול השלטונות בעזרתם של הרב יעקב דב בלייך רב הראשי באוקריאנה, הרב מאיר הולצברג רב העיר בילוצרקוב, הרב מאיר סטמבלר יו״ר הפדרציה של הקהילה היהודית באוקראינה ועזריאל שניצר מפקד משלחת זק״א באומן, וולדיסלב גריק ורומן, אשר נלחמו יחד במאמצים רבים למען שמירת כבוד מרגע קבלת המקרה על התאונה הקטלנית ועד העלת ארון הקבורה במטוס לישראל.״

חסיד בן 44, אב ל-10, נהרג בתאונה קטלנית בדרך מאומן לקייב

התאונה הקטלנית התרחשה כ-80 ק״מ מאומן לקייב – לאחר שרכב ההסעות בו נסע המנוח ז”ל התנגש באוטובוס והתרסק.

המנוח ז”ל, אב ל-10 ילדים, תושב העיר בית שמש בן 44, היה חסיד צאנז שהתקרב לברסלב. הוא בנו של הרה”ח רבי הרשל לוי, תושב שכונת בורו פארק, וחתנו הרה”ח רבי יחזקאל זילברמן מויליאמסבורג.

לאחר נישואיו עבר להתגורר בבית שמש, שם התקרב באמצעות הרב אברהם צבי קלוגר, ממשפיעי ברסלב – לתורת רבי נחמן.

הלוויתו תצא מחר יום ראשון בשעה 10:00 בבוקר מבית מדרשו של האדמו”ר מוויזשניץ-ארה”ק ברחוב רבי יהושע 18 בבית שמש, ובשעה 12:00 מרחבת ביהמ”ד בית נחמיה בקרית צאנז נתניה, בדרכה לבית העלמין ותיקים בנתניה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות