“לפתע ראיתי קרניים”: מה גילו לוחמי מג”ב בכפר הערבי • צפו

הצבי שאותר על ידי לוחמי מג"ב בחדר חשוך נראה חלש ומיד העניקו לו טיפול רפואי במקום • לאחר שהתחזק הוא הועבר לפינת חי להמשך טיפול בחי כיף בראשון לציון
חיים טוויל
ג' תשרי התשפ"ב / 09.09.2021 16:36

לוחמי משמר הגבול, יחד עם המנהל האזרחי ורשות הטבע והגנים, עצרו שלושה חשודים שהחזיקו בביתם ברנתיס צבי בוגר.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

המעצר בוצע לאחר חקירה סמויה שהתנהלה במודיעין הארצי של מג”ב.

בפעילות מבצעית משותפת  של לוחמי מג”ב, פקחי רשות במחוז מרכז של רשות הטבע והגנים וביחידת קמ”ט שמורות טבע במנהל האזרחי, פשטו הכוחות בשבוע שעבר על בית של שלושה חשודים בהחזקה, סחר וצייד לא חוקי של צבי בכפר הפלסטיני רנתיס.

מתן מוראד, פקח מחוז יו״ש קמ״ט שמורות טבע במנהל האזרחי: “הצבי הוא חיית בר מוגנת והחוק אוסר לצוד אותו. הגענו לבית ולפתע ראיתי קרניים של צבי יוצאות מהמבנה. נכנסנו למבנה עם וטרינר הרשות ד״ר רוני קינג, זיהינו צבי שנכלא בחדר קטן וחשוך.

“הצבי נראה חלש ורוני העניק לו טיפול רפואי מיידי במקום. לאחר שהתחזק העברנו אותו לפינת חי להמשך טיפול בחי כיף בראשון לציון. החשודים נחקרו ויועמדו לדין בגין החזקה, סחר וציד ערכי טבע מוגנים״.

מקבל טיפול. צילום: דוברות המשטרה

במג”ב אומרים: “הזרוע הארוכה של משמר הגבול, אשר משלבת יחידות מודיעיניות עם יכולות מתקדמות, שיתופי פעולה עם כלל גורמי האכיפה השונים – בניהם רשות הטבע והגנים ויחידות מבצעיות אופרטיביות – הובילה לסגירת מעגל ולמעצרם של החשודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות