גופת הקשישה שנקברה בשם אחר – הוצאה מהקבר ונטמנה מחדש

שופט נענה לבקשת משפחתה של חיה פריימן ע"ה, הורה להוציאה מהקבר בבית עלמין בבאר שבע ולהעבירה למכון לרפואה משפטית, לצורך בדיקה של סיבת המוות • הבוקר, עם סיום הבדיקה, דאגו מתנדבי זק"א ת"א להביאה לקבורה בבית העלמין באשקלון
חיים טוויל
כ"ט אלול התשפ"א / 06.09.2021 14:47

ותנוח בשלום על משכבה: פרשת החלפת זהות הנפטרת מבית אבות ‘ותיקים’ בבני ברק  הגיעה היום (שני) לסיומה, עם קבורתה בחלקה המיועדת לנפטרת האמיתית, הקשישה מרת חיה פריימן ע”ה, בבית עלמין באשקלון.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

משפחתה הגישה אתמול לבית המשפט השלום בבאר שבע בקשה לנתיחת גופתה ונענתה על ידי השופט –  שהורה להוציאה מהקבר בבית עלמין בבאר שבע ולהעבירה למכון לרפואה משפטית.

המשימה הוטלה על מתנדבי זק”א תל אביב, שבנוכחות בני משפחתה ואנשי חברה קדישא בבאר שבע בלבד, הוציאו אמש את גופתה והעבירוה למכון לרפואה משפטית לצורכי בדיקה של סיבת המוות.

הבוקר, עם סיום הבדיקה, דאגו המתנדבים להביאה במהרה לקבורה, לפי הנחיות הרב יעקב רוז’ה, רב זק”א תל אביב, שליווה את המהלך ודאגו לקבורתה למנוחת עולמים.

כפי שדווח אתמול בחרדים 10,  משרד הבריאות הודיע על הקמת ועדה לבדיקת “מקרה חמור ומצער” בו אישה שנפטרה מקורונה נקברה בשם אחר.

על פי הודעת המשרד, האירוע התרחש במחלקת קורונה בבית האבות הגריאטרי ‘ותיקים’ בבני ברק, אליו הועברה האישה, חיה פריימן ע”ה, בת 86 מאשקלון, מבית האבות ‘נאות אבי’ בעיר מגוריה, יחד עם דיירת נוספת שחלתה בנגיף.

לאחר שנקבע מותה, נרשמו בשל תקלה ברשימת המתים פרטיה של הדיירת השנייה ולא של פריימן ע”ה.

חיה פריימן ע”ה הובאה למנוחות מלווה בקרובי הדיירת השניה.

במשרד הבריאות הבטיחו כי צוות מטעם המשרד ילווה את המשפחה האבלה ויגיש את מסקנותיו בקרוב כיצד נוצר הבלבול בין השתיים.

.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות