‘למען אחדות’: בני גנץ התברך אצל הגר”ח קניבסקי לקראת ראש השנה

שר הבטחון בני גנץ הגיע הבוקר אל הבית ברחוב רשב"ם, כדי להתברך אצל מרן הגר"ח קניבסקי לקראת השנה החדשה • לשכת גנץ: "שר הביטחון והרב רואים חשיבות רבה לפעול למען אחדות בעם ישראל בשנת תשפ״ב הבאה עלינו לטובה"
יוסף גרינבוים
כ"ט אלול התשפ"א / 06.09.2021 11:02

שר הביטחון ויו”ר כחול לבן בני גנץ הגיע הבוקר (שני) אל ביתו של מרן הגר”ח קניבסקי, כדי להתברך לקראת השנה החדשה.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

מלשכתו של גנץ נמסר: “שר הביטחון בני גנץ הגיע הבוקר לבקר את הרב קנייבסקי לקראת החג. שר הביטחון והרב רואים חשיבות רבה לפעול למען אחדות בעם ישראל בשנת תשפ״ב הבאה עלינו לטובה”.

דפנה ליאל, הכתבת הפוליטית של חדשות 12, צייצה בטוויטר: “לא מובן מאליו כששאר השותפים בממשלה לא בדיוק מתקבלים שם בזרועות פתוחות, והרבנים הוציאו הנחיה לא לשתף פעולה עם הממשלה החדשה”.

כזכור, במהלך המו”מ הקואליציוני, נועד הרב יענקי קנייבסקי, נכדו של מרן הגר”ח עם יו”ר כחול לבן בני גנץ – זאת על רקע ההצעה שהוצעה לגנץ מטעם הליכוד לכהן ראשון ברוטציה, בממשלה עם נתניהו.

לפי הדיווחים, יענקי קנייבסקי אמר אז לגנץ: “לציבור החרדי יש חוב מוסרי כלפיך ותמיכה רחבה במהלך. אנו מבינים כי אינך מעוניין לתת אשראי לנתניהו בשל קרעי האמון, עלינו לפעול יחד בשיתוף פעולה”.

הוא הוסיף כי לציבור החרדי היכרות רבת שנים עם גנץ, ולדבריו, החרדים מוקירים ומעריכים את יושרו ואמינותו ודאגתו לכלל עם ישראל. “יש להקים ממשלה שתייצג את כולם תוך התחשבות בציבור וכמיליון האזרחים שתמכו בדרכה של הליכוד”, אמר אז הנכד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גנץ הגבר
    08/09/2021 11:17
    מאיר אברהם אור. יהודה
  1. גנץ גבר לא דופק חשבון לבנט ולפיד עושה מה שבראש שלא אני סומך על גנץ ילך אם ביבי ויזרוק תשמאל שם זה לא המקום שלא