שני עו”ד מאיימים בתביעה: ‘למה לא חולקו ערכות בדיקה לילדי חרדים?’

עורכי הדין החרדים משה ליפל וצבי זקס, תושבי בני ברק, שיגרו 'התראה בהולה' לבנט, שרים וראשי מערכת הבריאות: "מדוע ערכות שמחולקות בתל אביב ובכל עיר אחרת בארץ, אינם מחולקות לתלמידי החינוך החרדי?" • "האם ומתי בכוונתכם לחלק את הערכות לתלמידי ותלמידות המגזר"
חיים טוויל
כ"ט אלול התשפ"א / 06.09.2021 09:57

עורכי הדין החרדים משה ליפל וצבי זקס, שניהם תושבי בני ברק, שיגרו אתמול (ראשון) ‘התראה בהולה לפני נקיטת הליכים’ לנפתלי בנט, יאיר לפיד, יפעת שאשא ביטון, ניצן הורביץ, נחמן אש, ופרופ’ סלמאן זרקא, על האפלייה ב”חלוקת בדיקות אנטיגן ביתיות לגילוי נגיף הקורונה, לתלמידי ותלמידות החינוך החרדי”.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

במכתב – המתפרסם בחרדים 10 –  נאמר: “החתומים מטה הינם הורים לבנים ובנות הלומדים בבתי הספר ובתלמודי התורה במגזר החרדי בבני ברק. ערב פתיחת שנת הלימודים פורסם בעיתונות, כי משרד החינוך ומשרד הבריאות החליטו, כדי למנוע הדבקה בקורונה בבתי הספר, לחלק ערכות ביתיות לבדיקת קורונה.

“למרות פתיחת שנת הלימודים לבנים בר”ח אלול תשפ”א 8.8.2021 ולבנות בתאריך 24.8.2021 – עד עתה לא חולקו בבתי הספר לבנות ובתלמודי התורה לבנים ערכות בדיקה כאמור”.

לדברי שני עורכי הדין, “גם התוכנית לביצוע בדיקות בשוב התלמידים לבית הספר לאחר ראש השנה לא מתקדמת וערכות לא חולקו. עד לרגע זה לא קיבלו הורי התלמידים במגזר (בעיר בני ברק שבה מתגוררים החתומים מטה, ומבירור שערכנו גם בערים החרדיות האחרות) ערכות לבדיקה”.

השניים מציינים: “התחלואה בערים החרדיות עולה מיום ליום, בכל ערב מתקבלות הודעות בקווי ההודעות של בתי הספר ותלמודי התורה על עוד ועוד כיתות אשר מפסיקות את הלימודים ונדרשות להיכנס לבידוד.

“לא ברור למה ממתינים קובעי המדיניות, ומדוע ערכות שמחולקות בתל אביב ובכל עיר אחרת בארץ, אינם מחולקות לתלמידי החינוך החרדי???”

השניים מדגישים: “אם אכן סבורה הממשלה כי הדרך למיגור הקורונה עוברת דרך ביצוע בדיקות ביתיות – לא ברור איפה, מדוע סמוק דמם של תלמידי ותלמידות המגזר החרדי?! ומדוע משרדי הממשלה הסבורים שיש צורך לחלק ערכות בדיקה לתלמידי מערכות החינוך, לא נערכו במועד לחלוקת ערכות לתלמידי בתי הספר ותלמודי התורה במגזר החרדי בכלל, ובערים החרדיות בפרט?!

“נודה להבהרתכם בדחיפות, האם ומתי בכוונתכם לחלק את הערכות לתלמידי ותלמידות המגזר, וכן הסבר לעניין העיכוב של החלוקה עד עתה לבני ובנות המגזר החרדי.

“ככל ולא נקבל מיידית תשובה המניחה את הדעת בעניין זה נאלץ לפנות לאפיקים משפטיים, כדי לעמוד על זכויותינו ובכדי לשמור על בריאות ילדינו ומשפחותינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כדי להטיל דופי בדתיים
    07/09/2021 19:42
    גרלד
  1. מומעים במתכוון לבדיקות אצל הדתיים והחרדים כדי שיידבקו, ואז יצאו החילונים בתרועות שמחה – החרדים מסרבים להיבדק ומפיצים את המחלה…