‘ברצוני להיפרד’: רב חברת ‘אל על’ הרב יוחנן חיות פורש מתפקידו

הרב יוחנן אהרון חיות הודיע באגרת ששיגר לעובדי 'אל על' כי הוא פורש מתפקידו כרב חברת התעופה - "לאחר עשרים ואחת שנים, מתוכם ארבע עשרה שנה כעובד החברה ושבע שנים כעובד חיצוני"
חרדים 10
כ"ח אלול התשפ"א / 05.09.2021 19:19

רבה של חברת התעופה ‘אל על’, הרב יוחנן אהרון חיות, הודיע היום (ראשון) כי יסיים את תפקידו כרב חברת התעופה.  כך דווח בערוץ 7.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

באגרת ששיגר לעובדים, כתב: “ברצוני להיפרד מכם לאחר עשרים ואחת שנים, מתוכם ארבע עשרה שנה כעובד החברה ושבע שנים כעובד חיצוני”.

הוא סיפר: “התחלתי בחברה כמנהל השירות לנוסע הדתי, שזכורני שאף אחד לא ידע מה זה ועל מה זה, ולאט לאט הוטמע בחברה המושג של מתן שירות לציבור הדתי שומר המצוות.

“לאחר המשבר הגדול עם ציבור שומר המצוות וחרם הצרכנים על החברה, התמניתי בנוסף לזה כרבה הראשי של החברה, תפקיד שחלש על כל מטבחי וטרקליני החברה בארץ ובחו”ל, וברוך ה’ הגענו להישגים נפלאים בכל התחומים”.

לדבריו, הוא “משאיר מורשת של מערך רציני הן בשרות לנוסע שומר המצוות, והן בכל השדרוג העצום של כל מטבחי החברה בארץ ובחו”ל – מערך שרבים רבים מכל גווני הקשת בעולם הכשרות התפעלו כולל כל גדולי הרבנים והפוסקים”.

לפי דיווח בחדשות 12, לפני כשנתיים חקרו חוקרי יחידת ההונאה במשטרת מחוז תל אביב באזהרה את הרב יוחנן חיות, בחשד שהיה שותף לכאורה בהונאות של בנו, שמעון יהודה חיות –  שכונה “נוכל הטינדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות