מי יחליף את נתניהו? זה ההימור הפרוע של עמית סגל

הפרשן הפוליטי הבכיר מסביר מדוע לדעתו מי שיחליף את ביבי בראש הליכוד כשיפרוש, לא יהיו יולי אדלשטיין, ניר ברקת וישראל כץ • "בתי הקברות מלאים באנשים שאמרו שתם עידן נתניהו, אבל אני חושב שהאתגר שלו עכשיו קשה" • "המשבר הפוליטי לא נגמר, אנחנו באמצע משבר פוליטי"
חרדים 10
כ"ח אלול התשפ"א / 05.09.2021 16:45

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, סבור כי מי שיחליף את בנימין נתניהו בראשות הליכוד יהיה שגריר ישראל בוושינגטון, השר לשעבר גלעד ארדן.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

עם סיום מפקד החברים בליכוד מתברר כי למפלגה הצטרפו כ-20,000 חברים חדשים, כך שבסך הכל פקודים לליכוד כ-140,000 חברים.

בשיחה עם מנחם הורוביץ ועדי ששטן ברדיו ‘גלי ישראל’  נשאל סגל: מי לדעתך מחליף את נתניהו אם הוא סיים באמת?

סגל השיב: “אתן כאן הימור פרוע שישמע מאד מוזר: גלעד ארדן. אני חושב שיש לו סיכוי לא רע”.

הוא הסביר: “לניר ברקת יש המון כסף אבל יש חשדנות לגבי הימניות שלו. ישראל כץ ויולי מתקשים להמריא, שוב, זהו הימור פרוע אבל אני חושב שכן”.

על המצב הפוליטי אמר סגל: “מה שקרה השנה הוא דבר חסר תקדים, אף פעם לא היו 4 מערכות בחירות, אף פעם לא הוקמה ממשלה על ידי ראש ממשלה עם כל כך מעט מנדטים, אף פעם לא הוקמה ממשלה עם הערבים. רק היסטוריונים יוכלו להסביר עד הסוף מה קרה פה.

“זה בסוף סיפור של 3 דברים: עייפות החומר של נתניהו, רב עם יותר מדי אנשים, עשה יותר מדי טעויות. ברמה החברתית זה שינוי דרמטי בחברה הישראלית, אני לא חושב שבדמיונות הפרועים מרצ חשבו שישבו עם מנכ״ל מועצת יש״ע, זה לא היה יכול לקרות אם הוויכוח הגדול על יו״ש הוכרע, הוכרע לטובת הימין”.

הוא הדגיש: “המשבר הפוליטי לא נגמר, אנחנו באמצע משבר פוליטי”.

על הממשלה החדשה אמר: ״ההחלטות שקיבלה הממשלה עד כה לא מצדיקים את התואר ׳ממשלת שינוי׳, ממשלת שינוי אמורה לשנות משהו, עד עכשיו לא ראינו שינוי. כל כך מגוחך בעיני הדרמה והחגיגות ברחובות של צד אחד שאומר ׳איזה שינוי חוללנו…׳״

האם תם עידן נתניהו?

“בתי הקברות מלאים באנשים שאמרו שתם עידן נתניהו, אבל אני חושב שהאתגר שלו עכשיו קשה. כדי לחזור לשלטון זה לא רק לחכות בצד – צריך לעבוד. לדעתי עוד נעבור 2-3 מערכות בחירות עד שנבוא להכרעה בתיקי נתניהו”.

הוא עקץ את עיתונאי השמאל והח”כים: “תארו לכם שנתניהו יודיע על פרישה, על מה יריבו במערכת הפוליטית?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי ביבי ורק ביבי. הוא 10. יריביו ימותו אמן
    05/09/2021 16:54
    אמן סלה ועד
  1. אמן