אחרי פורטוגל: גם שוודיה והולנד סוגרות שערים לישראל

ההערכות: כבר בשבוע הבא עוד מדינות באירופה יסגרו שעריהן לישראלים, כולל מחוסנים בשתי מנות • ממחר - הולנד תאסור כניסת ישראלים לא מחוסנים לשטחה • "אם אתם משפחה שנוסעת עם ילדים לא מחוסנים, קחו בחשבון שהנופש כמעט בכל מדינה באירופה, בסכנת ביטול מידית"
חרדים 10
כ"ו אלול התשפ"א / 03.09.2021 14:46

כדור שלג? לאחר שפורטוגל אסרה על כניסת ישראלים לתחומה,  גם שבדיה צפויה לסגור את שעריה לישראלים ולהודיע כי גם ישראלים מחוסנים – לא יוכלו להיכנס לשטחה. כך דווח ב’כאן חדשות’.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

גורם בכיר בתחום התעופה אמר: “עניין פורטוגל גמור – וזו רק ההתחלה. המדינה סגרה את עצמה לישראלים ולא מאפשרת כניסה אפילו לבעלי דרכונים אירופיים. רק מי שחיים שם”.

גם  הולנד הודיעה, כי החל מיום שבת תאסור על כניסת ישראלים לא מחוסנים לשטחה. בנוסף, מחוסנים יידרשו להציג בדיקת קורונה לפני ההגעה ויהיו חייבים בבידוד של עשרה ימים.

ההערכות הן שכבר בשבוע הבא נראה עוד שתיים או שלוש מדינות מערב-אירופאיות שסוגרות את שעריהן לישראלים, כולל כאלה המחוסנים בשתי מנות.

לפי ‘כאן חדשות’, הצפי הוא לאפקט של “כדור שלג” שיוביל לעוד מדינות לסגור עצמן בפני ישראלים.

החל מהיום,  ישראלים השבים ממרבית מדינות העולם יהיו פטורים מבידוד של שבועיים בחזרתם לארץ. לאחר הנחיתה בנתב”ג הנוסעים יעברו בדיקת קורונה ויוכלו לצאת מבידוד לאחר יממה, או אם יקבלו תשובה שלילית מוקדם יותר.

כרגע, הבידוד יימשך מארבע מדינות: ברזיל, מקסיקו, טורקיה ובולגריה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא רוצים ליכודניקים גונבי מגבות.אהילים,סכו"ם,קרמיקה,ברזים,מצעים...
    04/09/2021 06:41
    לוריאל
  1. לא רוצים ליכודניקים גונבי מגבות.אהילים,סכו”ם,קרמיקה,ברזים,מצעים…