רבה של חדרה ביקר ב’הלל יפה’: תשתיות בית החולים יותאמו לפי ההלכה?

רבה הראשי של חדרה, הגאון רבי  ישראל ביטון, הגיע לביקור היכרות במרכז הרפואי הלל יפה - והתרשם מההתפתחות הענפה של בית החולים בשנים האחרונות  • הביע רצון לשיתוף פעולה וחיזוק הקשר בין בית החולים והאוכלוסייה הדתית והחרדית באזור
אבי כץ
כ"ו אלול התשפ"א / 03.09.2021 13:23

ביקור מרגש ולבבי ב’הלל יפה’: הרב הראשי של חדרה, הגאון רבי ישראל ביטון, הגיע לביקור במרכז הרפואי הלל יפה, יחד עם אחיו בועז ביטון, סגן ראש העיר חדרה, והרב ברוך פחימה – רב מרכז העיר ומחלקת הנישואין במועצה הדתית.

במפגש נכחו ד”ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי, וסגניתו ד”ר דקלה שריקי דהן, ד”ר אמנון בן משה, המנהל האדמיניסטרטיבי וסגניתו דרורה בן מיכאל, הרב דובב בינדיגר רב בית החולים, ונתן לוזון, מנהל מערך המשק ותושב חדרה.

במהלך המפגש סקר ד”ר דודקביץ בפני הנוכחים את הנעשה בבית החולים וסיפר על ההתפתחות הענפה של בית החולים בתחום התשתיות, הצטיידות בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות והשירותים הרפואיים החדשים ואלה שבהתהוות.

הוא התייחס להתמודדות המורכבת של בית החולים עם נגיף הקורונה ולעובדה ש’הלל יפה’ הינו אחד מבתי החולים העמוסים ביותר, עם 3 מחלקות ייעודיות לחולי קורונה.

המשתתפים ערכו סיור ברחבי בית החולים, בין היתר במתחם החדש של יחידת הצנתורים ובבניין הפגייה החדש והממוגן שנחנך לפני כשנה, בתקופת הקורונה.

עוד דובר על התאמת התשתיות של בית החולים על פי ההלכה כך שישרתו את הציבור הדתי-חרדי.

בסיום המפגש ציינו המשתתפים כי התרשמו מהפעילות רחבת ההיקף הנעשית ב”הלל יפה”, ושני הצדדים סיכמו על המשך הקשר והעמקתו לטובת האוכלוסייה הדתית והחרדית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות