בנט שלח לאם הלוחם גלוית ניחומים והיא קרעה אותה לחתיכות: ‘בושה’

בנט שיגר הערב באמצעות שליח גלוית ניחומים - ואמו של הלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד הגיבה בזעם • קרעה את הגלויה לחתיכות, תוך כדי שהיא זועקת: ״זה מה שהוא שולח לי במקום לבוא לפה?"
חרדים 10
כ"ו אלול התשפ"א / 03.09.2021 01:14

נפתלי בנט שיגר הערב (חמישי) באמצעות שליח גלוית ניחומים לניצה, אמו של לוחם מג״ב בראל חדריה שמואלי הי”ד.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

לפי דיווח של הלל ביטון רוזן, הכתב לענייני צבא וביטחון של ערוץ 20, האם הגיבה בזעם על כך וקרעה את הגלויה לחתיכות, תוך כדי שהיא זועקת: ״זה מה שהוא שולח לי במקום לבוא לפה? בושה!”

בלשכתו של בנט לא מגיבים.

איתמר פליישמן, מי שהיה בעבר דוברו של בנט, וכיום חבר פאנל בערוץ 20, אמר הערב: “בנט, כנס לאוטו ותיסע לבית המשפחה של בראל הי”ד גם אם יצעקו עליך. אני זוכר באינתיפאדה השנייה, את אריק שרון יושב בבתים של משפחות, צרחו עליו והוא ישב וספג את זה”.

כזכור, גם הודעת התנחומים של שר החוץ יאיר לפיד על מותו של בראל הי”ד הסעירה את הרשת. היה זה כאשר לפיד צייץ ביום שני בחשבון הטוויטר שלו הודעת תנחומים בה כתב כי בראל “נפגע מירי ברצועת עזה”, ולא הזכיר את העובדה כי בראל נהרג בעת שהגן בגופו על המדינה ועל אזרחיה מירי מחבל.

הגולשים אף הזכירו כי בעת שניחם את משפחתו של חבר הכנסת אל-חרומי אמר לפיד כי הוא “נפל בקרב”.

“הלב של כולנו עם משפחתו וחבריו של לוחם מג״ב, בראל חדריה שמואלי שמת מפצעיו לאחר שנפגע בשבוע שעבר מירי ברצועת עזה”, צייץ לפיד. “שולח תנחומים וכוח למשפחתו. בראל היה לוחם בנשמתו, מי ייתן ודרכו תיתן לכם מעט נחמה”.

אחד הגולשים הגיב ללפיד: “אל-חרומי נפל בקרב, אבל החייל ‘נפגע’. אבא שלך היה מתהפך בקבר 20 פעם אם היה מגלה איזה ילד אינפנטיל ואידיוט הביא לעולם. אבוי לנו שתהיה ראש ממשלה”.

יוסי טייב, לשעבר חבר כנסת מטעם ש”ס, כתב ללפיד: “מתקן אותך. הגיבור שלנו נפל בקרב. הוא נרצח על ידי בן עוולה. כדאי שתתעורר על עצמך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות