רק 79 בהרמת כוסית של ימינה בזום • פעילים מתוסכלים: “פייק מפלגה”

תומכים של שרת הפנים איילת שקד החליטו לקיים אירוע 'הרמת כוסית' לראש השנה, בלי איזכור של ימינה - בגלל שאנשי בנט סיננו אותם • פעיל: "אם לא נעבוד עכשיו זו תהיה הקדנציה האחרונה שלו ואולי של כל המפלגה"
חרדים 10
כ"ה אלול התשפ"א / 02.09.2021 19:33

תומכים של שרת הפנים איילת שקד החליטו לקיים אירוע ‘הרמת כוסית’ לראש השנה, לאחר שהתאכזבו לגלות ש’ימינה’ מתכננת הרמת כוסית בזום ולא מקיימת מפגשים פיזיים עם פעילים לרגל השנה החדשה – כפי שנעשה בכל המפלגות.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

בטקס הרמת הכוסית של ימינה, בהשתתפות נפתלי בנט, שהתקיים בזום, השתתפו 79 איש בלבד.

לפי דיווח של עדו בן פורת בערוץ 7, בהזמנה להרמת הכוסית עם שקד הושמט כל אזכור של ‘ימינה’, זאת מאחר שכאשר תומכי שקד פנו ללשכת ראש הממשלה וביקשו להזמין אותו לאירוע – אנשיו התעלמו מהבקשה.

תומכי שקד ביקשו לקבל ברכה מצולמת מבנט לשנה החדשה, שתוקרן בהרמת הכוסית, אך אנשי בנט סיננו את הפניות והתעלמו מהן.

בתגובה החליטו המארגנים להסיר את לוגו המפלגה מההזמנה.

לפי ערוץ 7, אקט מחאה זה ממחיש את מה שמתרחש במפלגה בשבועות האחרונים: אין ל’ימינה’ ציבור גדול של תומכים, והפעילים שכן מבקשים להמשיך בעשייה נתקלים באטימות מצד אנשיו של יו”ר המפלגה.

חברי כנסת ופעילים מרכזיים של ‘ימינה’ מודים בשיחות סגורות שהמפלגה לא מנוהלת.

גורם בכיר במפלגה אמר לערוץ 7: ”שיעור גדול של תומכים שלנו הגיע מהציונות הדתית. אם ראש ישיבה, גם מהציונות הדתית הליברלית, ינסה ליצור קשר עם בנט או מקורביו – הם ינפנפו אותו. יש תחושה שלבנט לא באמת אכפת מהמצביעים שלנו, ובמיוחד יש התעלמות טוטאלית מהדתיים הלאומיים שהאמינו בו”.

לדברי הגורם, כל אדם שיפנה אל אנשיו של בנט בבקשה שקשורה לציונות הדתית – יופנה לשר מתן כהנא או לח”כ ניר אורבך.

פעיל מרכזי נוסף ב”ימינה” נשמע מאוכזב כשהוא מדבר על התקנים שלא נוצלו בלשכת בנט. “יש לנפתלי הזדמנות להקיף את עצמו באנשים שיכולים לחזק את הבייס, להיות אחראים על הקשר עם השטח, אפילו דוברים פוליטיים אין לו. אף אחד לא מצליח להבין למה”.

בערוץ 7 צוין, כי בעוד פחות משנתיים יעזוב בנט את לשכת ראש הממשלה – אם הקואליציה לא תתפרק קודם לכן, ובמפלגה שלו מתוסכלים מכך שלא נעשית עבודת שטח רצינית לעידוד התומכים הקיימים.

אחד הפעילים: “כולם יודעים שלבנט יש בעיה עם הבייס, אין לו בייס, ואם לא נעבוד עכשיו זו תהיה הקדנציה האחרונה שלו ואולי של כל המפלגה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות