גננת שלא התחסנה וסירבה להיבדק, התבצרה בגן ולא הסכימה לעזוב

הגננת הגיעה למרות שלא התחסנה וגם לא הייתה בידיה בדיקה שלילית • למרות שקיבלה הוראה לצאת, הגננת המחליפה סירבה - והתבצרה • אחרי שילדי הגן הוצאו לחצר, הפיקוח העירוני הוציא אותה מהגן - והוגשה נגדה תלונה
חרדים 10
כ"ה אלול התשפ"א / 02.09.2021 13:21

תקרית חמורה במיוחד: גננת משלימה בגן לחינוך מיוחד בשכונת קריית אליעזר בחיפה נדרשה היום (חמישי) שלא להגיע לגן מאחר ולא התחסנה או נבדקה.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

אלא שהגננת הגיעה למרות זאת וסירבה לצאת מהגן, גם כאשר הגננת הקבועה הגיעה למקום ודרשה ממנה לצאת.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, הגננת הראשית הייתה אמורה להיות היום בחופש, אולם מכיוון שידעה שהגננת שמחליפה אותה היא סרבנית חיסונים, היא התייצבה כרגיל בגן יחד עם הסייעות, כדי לקבל את הילדים.

בעקבות כך סירוב הגננת המחליפה לצאת, הגננת הראשית הורתה לסייעות לצאת איתה ועם הילדים לחצר, וכך גם דרשה מהגננת המחליפה. אלא שהאחרונה סירבה לצאת והתבצרה בתוך הגן.

הפיקוח העירוני שהוזעק למקום הוציא את הגננת מהגן – והוגשה נגדה תלונה במשטרה.

במשרד החינוך מסרו בתגובה: “במשרד מבהירים, כי הנהלים קובעים באופן ברור, כי עובד הוראה או איש חינוך אשר אינו מחוסן, מחויב לעשות בדיקה מהירה של אנטיגן. אם הוא מסרב לעשות בדיקה, הרי שחל עליו איסור חד וברור שלא להיכנס לתוך המוסד החינוכי.

“נהלים אלה הובאו בפני עובדת ההוראה עוד טרם הגעתה אל הגן, אך זו פעלה בניגוד לנאמר לה. בעקבות המקרה, המשרד פעל באופן מיידי להוצאתה, ובד בדד ערב את כל גורמי האכיפה הרלוונטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקר
    02/09/2021 15:06
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אפשר לבקש מהגננת, אך לא מעבר לכך.
    מי ישמור עלינו מבריונות הפיקוח…