נתניהו חזר מהחופשה בהוואי, והבן יאיר תקף: “כל התקשורת באטרף”

אחרי יותר משבועיים חופשה בחו"ל, נתניהו שב לישראל • הבן יאיר תקף את הרדיפה התקשורתית: "נתניהו טס לחופש בחו״ל פעם ראשונה מאז 2007 - כל התקשורת באטרף, שולחת צלמים, מבררת מתי אכל במסעדה. לפיד טס כל שבועיים ל'חופשות פרטיות' - לא מעניין את התקשורת כלל"
אבי כץ
כ"ה אלול התשפ"א / 01.09.2021 23:04

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שב הערב (רביעי) לישראל, לאחר יותר משבועיים בהם נפש בהוואי, יחד עם רעייתו שרה ובנו יאיר.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

קבוצת תומכים המתינה לו בנתב”ג והם קיבלו את פניו כשהם מנופפים בשלטים עליהם נכתב: “תחזור”.

למרות היותו  בחופשה, התקשורת הרבתה לסקר את נסיעתו.

לפי דיווח בחדשות 13, בפרקליטות זועמים על פגישתו של נתניהו עם עד תביעה במשפטו, המיליארדר לארי אליסון בפרקליטות אמרו כי הפגישה בין השניים “מריחה רע מאוד ונתניהו יודע טוב מאוד כי מדובר בעד תביעה נגדו”.

לפי דיווח בתקשורת, נתניהו ואליסון סעדו יחד באי לאנאי, השייך לאליסון, בו שהה נתניהו בחופשתו. השניים סעדו יחד עם מקורב נוסף לאליסון במסעדת ‘נובו’ היוקרתית.

גם ‘התנועה לאיכות השלטון’ ממשיכה לרדוף את נתניהו, ופנתה היום ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה נגד השניים, בחשד לשיבוש הליכי משפט.

יאיר נתניהו התייחס הערב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לרדיפה של התקשורת השמאלנית: “יו”ר האופוזיציה נתניהו טס לחופש בחו״ל פעם ראשונה מאז 2007 – כל התקשורת באטרף, שולחת צלמים, מבררת מתי אכל במסעדה ומתי הלך לשירותים.

“יו״ר האופוזיציה יאיר לפיד טס כל שבועיים לאירופה ואמריקה ל’חופשות פרטיות’ (תמיד לקראת תאריכים פוליטיים דרמטיים בישראל) – לא מעניין את התקשורת כלל לאן נסע, עם מי נפגש, איזה מלון ישן, מה מטרת הנסיעה…”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שש
    02/09/2021 10:35
    שש
  1. לא נסע חחח שישלם את הקנס