האם זעקה: בנט יושב עם ראש חמאס, בזיון לנו! • הקהל: בוז!

אלפים ליוו את לוחם מג"ב בדרכו האחרונה • האם ניצה זעקה: "איך לא ידעתם שלמחבל יש אקדח, מה חשבתם? שהוא יבוא עם בקלוואה וסוכריות טופי?" • תקפה את בנט: "הוא לא יודע את השם של הלוחם, בזכותו הוא נפש בצפון" • מלווים לשרים מתן כהנא ועמר בר לב: "לך לרמאללה יא זבל"
חרדים 10
כ"ג אלול התשפ"א / 30.08.2021 23:23

אלפים הגיעו הערב (שני) אל החלקה המשטרתית בבית העלמין קריית שאול בתל אביב, כדי לחלוק כבוד אחרון לסמ”ר בראל חדריה שמואלי הי”ד, לוחם מג”ב שנורה בידי מחבל פלסטיני בגבול הרצועה ונפטר היום מפצעיו.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

בין המלווים היו אזרחים רבים, לצד חיילי מג”ב.

האם ניצה חדריה ספדה ואמרה:  “שלחו אותך להיות קרטון מול מחבלים של חמאס. אתה יודע בראל? התשובה היחידה שקיבלתי מכולם, מהרמטכ”ל, מהמח”ט, ממפקד גדוד דרום, בוא ברוש, אספר לך, חיים של אמא – התשובה שקיבלתי בקור רוח: לא ידענו שהמחבל החביא אקדח בתחתונים.

“אני פונה לכל העולם –  גם אליכם, ממשלת ישראל, צבא הגנה לישראל, משטרת ישראל, יחידת ימ”ס של משמר הגבול: איך לא ידעתם שלמחבל יש אקדח? מה חשבתם, שהוא יבוא עם סוכריות טופי? אני רוצה לשמוע אחד! שיגיד לי מתי מחבל הגיע עם בקלוואה וסוכריות טופי”, זעקה האם ניצה. “תגידו לי מתי. מתי? יום אחרי האירוע סגרתם את החור.

“אני הבטחתי, אני הולכת בעקבות בראל הבן שלי. אני הולכת בעקבותיו. אני את החיים שלי לא יכולה להמשיך. כולם פה יקחו אחריות על אחותו הקטנה שהיא המלכה שלו. והוא המלך שלה. אין לנו חיים. ראש ממשלת ישראל בנט, בזיון למדינת ישראל. הוא מתקשר, הוא לא יודע את השם של הלוחם, בזכות הלוחם הזה פה הוא נפש כמה ימים קודם בצפון עם המשפחה שלו. הבן שלי שמר.

“בנט, תהיה גיבור, תוותר על המקום שלך ומהר. בנט יושב עם ראש חמאס בממשלת ישראל, בזיון לנו! לנו זה בזיון!

“הבן שלי לא הקורבן הראשון ולא הקורבן האחרון. הלוחמים שלנו, הבן שלי ויחידת ימ”ס, הבן שלי מסתערב, הבן שלי צלף, שלחתם אותו עם אפס אפשרות לירות במחבל. שלחו אותו לקיר ואמרו לו אל תהיה אגרסיבי. דקה לפני שהבן שלי יצא. שכל העולם יידע, הוא שלח הודעה לחברים, המשימה הזו לא ברורה לי. אני שנה וחצי לא הייתי ברצועת עזה, אמרו לי לא לירות. אני צלף. המרחק הכי קרוב מותר לי 300 מטר.

“הצמידו אותו אפס עם המחבל, איפה המח”ט? למה הוא לא מגיע אלי. הבן שלי הגיע במצב אנוש, עבר ניתוחים קריטיים, קשים, המח”ט מגיע ב-11 בלילה להיכנס לראות את הלוחם, גירשתי אותו. איפה היית בשעות שהוא היה בחדר ניתוח. אומר, הייתי ליד בראל. ראית שהמחבלים הגיעו עם ירי.

“תצא, אדון בנט, אני מבטיחה לך, אני הבטחתי למפקד גדוד דרום שהוא יקח אחריות והוא הבטיח לי שהוא לוקח אחריות, אבל האחריות שביקשתי זה שיפשוט את המדים מתפקידו והבטחתי למח”ט שאלחם בו עד טיפת הדם האחרונה שלו. ממשלת ישראל, צבא הגנה לישראל, יש פה ילדה קטנה, אתם תדאגו לה”.

לאורך הנאום, כאשר הוזכר שמו של בנט, הקהל נענה בקריאות בוז.

כמה בני אדם שהשתתפו בהלוויה השמיעו צעקות וקללות לעבר אלוף פיקוד דרום אליעזר טולדנו ומפכ”ל המשטרה קובי שבתאי, והאשימו אותם ב”כבילת” ידיהם של הלוחמים. מאבטחים ושוטרים הקיפו את שני הקצינים הבכירים

ברוך בן יגאל, אביו של עמית בן יגאל הי”ד ותושב באר יעקב גם הוא, ספד לבראל הי”ד: “קשה לאבד ילד, ועוד בן יחיד, בדיוק כמוני (בראל הוא בן יחיד לאביו).

“זה לא דרך העולם שאב קובר ילד, ליבי יוצא אל הוריו של בר-אל. כל כך רציתי שהילד הזה יצליח ויבריא, אבל אבל הנה אנחנו כאן. אני מבקש מהבן שלי עמית שיחבק את בר-אל שתכף מגיע אליו, כי הוא ילד של כולנו”.

בת דודתו של בראל הי”ד, אמרה מוקדם יותר: “עברנו ימים לא פשוטים, אני מודה לבית החולים סורוקה ולימ”ס שעטפו וחיבקו, לכל עם ישראל שנענה לבקשותינו. בראל היה הילד של כולנו, הלב נקרע, אנחנו רק רוצים שיהיה לנו שקט להכיל את הכאב שלנו”.

צילום: דוברות המשטרה

בראל הי”ד נפטר היום  בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, 9 ימים לאחר שנורה בראשו בגבול רצועת עזה.

“הצוות הרפואי נלחם על חייו והוא עבר מספר ניתוחים במהלך אישפוזו”, נמסר מבית החולים. “חרף המאמצים הרבים ובשל הפציעה הקשה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנט בושה וחרפה
    31/08/2021 09:52
    בושה
  1. בנט מפקירחיי לוחמינו