תלונה נגד שמעון ריקלין: “כינה את נפתלי בנט מויסר” • ואיך הוא הגיב?

נציג מטעם תנועת 'דרכנו' הגיש תלונה נגד איש התקשורת הימני, בטענה להסתה לאלימות נגד נפתלי בנט • ריקלין: "התכוונתי לשטינקר. מלשן. ילד כאפות. אבל רואה שלא הבינו אז מחקתי"
אבי כץ
כ"א אלול התשפ"א / 29.08.2021 14:28

נציג מטעם תנועת ‘דרכנו’ הגיש היום (ראשון) תלונה במשטרה נגד איש התקשורת שמעון ריקלין, בטענה להסתה לאלימות נגד נפתלי בנט – לאחר ריקלין כינה אותו אמש “מוסר”.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

ריקלין כתב בטוויטר: “דבר כזה לא היה. תאהבו את נתניהו או תשנאו, הוא נלחם כאריה נגד הסכם הגרעין עם איראן ועשה ככל יכולתו לעזור לישראל. לא יעלה על הדעת שבנט הפישר, שאין לו ייצוג ואין בו אמון יגיד שהוא בא לבית הלבן עם רצון טוב בניגוד לקודמו. העיקר לשאת חן ושמישהו סוף סוף יאהב אותו. זו התנהגות של מויסר”.

יאיא פינק, מנכ”ל תנועת דרכנו: “לפני 26 שנים נרצח כאן ראש ממשלה לאחר הסתה פרועה אשר כללה הוצאת דין רודף ומוסר נגד ראש הממשלה. אנחנו לא נפקיר שוב את המרחב הציבורי למסיתים. לדין רודף ומוסר משמעות קשה מאוד ביהדות ויש בה משום לסכן את בטחונו של ראש הממשלה. מחלוקות פוליטיות כן, הסתה לא”.

בעקבות התלונה פרסם הבוקר ריקלין “הבהרה” בחשבון הטוויטר שלו: “קראתי לבנט מויסר כי בבעיות בין לאומיות של ישראל הוא מיד מאשים את נתניהו. ככה עם ירדן שבגלל נתניהו מסרנו את צופר ונהריים. וככה עם אירן שנתניהו אשם במצב. ובבית הלבן הוא אמר שהוא בא עם רצון טוב בניגוד לקודמו. התכוונתי לשטינקר. מלשן. ילד כאפות. אבל רואה שלא הבינו אז מחקתי”.

כעבור מספר שעות צייץ: “הרגישות של אנשי שמאל קיצוני לכינויי גנאי לראש ממשלה מרגשת אותי. יושרה זה השם השני שלהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות