חומר חדש נחשף: הפרקליטות תבצע השלמת חקירה בתיק 4000

אבי אלקעי, עורך 'וואלה' לשעבר, יזומן לחקירה ממוקדת במשטרה, זאת לאחר שנתגלו בטלפון של אילן ישועה, מנכ"ל האתר באותם ימים, תכתובות חדשות שניהל עמו - על סיקור בעניינו של נתניהו וגם של גורמים פוליטיים ואחרים • הפרקליטות: "אין מקום לטענה על עיוות דין שייגרם לנאשמים"
חרדים 10
כ"א אלול התשפ"א / 29.08.2021 13:10

פרקליטות המדינה הודיעה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים, כי בכוונתה לבצע השלמת חקירה בתיק 4000 – זאת לאחר שאותרו תכתובות חדשות של עורך אתר ‘וואלה’ לשעבר, עד התביעה אבי אלקלעי.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

הוא צפוי להיות מזומן לחקירה ממוקדת נוספת במשטרה במסגרת הפרשה.

ההחלטה באה לאחר עיבוד החומרים החדשים שנמצאו בטלפון של העד אילן ישועה, מנכ”ל ‘וואלה’ לשעבר. לאלקלעי יוצגו תכתובות עימו, העוסקות בנושא הסיקור גם בעניינו של נתניהו וגם של גורמים נוספים פוליטיים ואחרים, שהוא היה צד להן.

בהודעת הפרקליטות נכתב: “בחומר הנוסף שמקורו בהשלמת החקירה שעליה הורה בית המשפט, אותרו תכתובות רבות (עשרות במספר) בינו לישועה. מדובר בתכתובות שממחישות נושאים שאליהם התייחס אלקלעי בחקירתו, ולכן אין מניעה להציג לו את התכתובות הללו במסגרת ראיון עד שייערך עימו, יחד עם תכתובות אחרות מתוך חומר החקירה.

“אולם, נוכח החלטת בית המשפט המנחה את המאשימה ביחס למספר המסמכים שיוצגו לעדים במסגרת ראיונות העד, סבורה המאשימה, כאמור, כי המתווה הראוי הוא השלמת חקירה, שתיערך בימים הקרובים”.

עוד צוין בהודעת הפרקליטות: “עדותו של אלקלעי (בתיק 4000) אינה צפויה להישמע בתקופה הקרובה. המשפט שלפנינו נמצא אך בראשית דרכו ועד כה נשמע עד אחד בלבד שעדותו טרם הושלמה. בנסיבות אלה, אין מקום לטענה על עיוות דין שייגרם חלילה לנאשמים בשל השלמת החקירה המתוכננת”.

כזכור, השופטים בתיקי נתניהו דחו את המשך הדיונים ל-13 בספטמבר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות