נפתלי בנט תקוע במלון כבר כמעט יומיים: “לנתניהו זה לא היה קורה”

גילי כהן, הכתבת המדינית של 'כאן חדשות': פגישת בנט-ביידן אמנם נדחתה ביממה, "אבל ההתנהלות כולה מריחה מבוסריות. צוות הלשכה שמלווה את ראש הממשלה בנט מרביתו צעיר, ללא ניסיון קודם בניהול מערכות גדולות – וזה ניכר"
חרדים 10
י"ט אלול התשפ"א / 27.08.2021 11:43

הבית הלבן הודיע אתמול (חמישי) כי פגישת נפתלי בנט ונשיא ארצות הברית ג’ו ביידן תתקיים היום בשעה 17:25 (שעון ישראל), לאחר שנדחתה בשל הפיגועים באפגניסטאן.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

השניים ייפגשו תחילה בארבע עיניים כ-20 דקות, ולאחר מכן יישאו יחדיו הצהרה משותפת לתקשורת.

בנט וביידן שוחחו הלילה בטלפון בעקבות הפיגוע בקאבול. בנט אמר לביידן כי ישראל עומדת לצדה של ארה”ב בשעה קשה זו, בעוד הנשיא האמריקני השיב כי הוא מצפה לפגישה מחר, וכי הוא מודה לו על כך שגילה הבנה בנוגע לשינוי מועדה.

גילי כהן, הכתבת המדינית של ‘כאן חדשות’, מעריכה שבנימין נתניהו לא היה מגיע לסיטואציה שבה הוא סגור במלון בוושינגטון ומאריך את שהותו מחוץ לישראל כדי להיפגש עם הנשיא ג’ו ביידן.

כהן: “פגישת ראש הממשלה והנשיא האמריקני אמנם נדחתה ביממה, אבל ההתנהלות כולה מריחה מבוסריות. צוות הלשכה שמלווה את ראש הממשלה בנט מרביתו צעיר, ללא ניסיון קודם בניהול מערכות גדולות – וזה ניכר.

”כמו בסאגת שיחת הטלפון לאבי החייל שנפגע בגבול עזה, כך גם בתכנון הביקור הזה: כששולי הביטחון קטנים, כך גם מרווח הטעות”.

לדבריה, נתניהו שוהה בחופשה בארה”ב ומשקיף על כל המתרחש בוושינגטון, “הוא, כמובן, מנצל כל טעות אפשרית וסוחט את הלימון עד תום. אלו לא רק הציוצים בטוויטר והעקיצות, אלא התחושה הכללית שלו זה לא היה קורה”.

היא הדגישה כי “נפתלי בנט מצא עצמו תקוע בלשכתו במלון במשך כמעט יומיים, במרחק יריקה מהבית הלבן. הוא רצה לבוא לדבר על איראן, ומצא את עצמו בלב המחלוקת על אפגניסטאן. חודשיים לתפקיד, ובנט לומד – זו המשמעות של להיות ראש ממשלה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כן, נתניהו היה יוצא לבלות עם החברים המיליארדרים
    27/08/2021 14:44
    חנה
  1. בנט צנוע ומסתפק במה שבא לבצע ולא להכיר אנשים בעלי השפעה כדי לנצל אותם…הכתבה שלך פוליטית לא מריחה טוב!

  2. בנט
    27/08/2021 14:57
    שלומית
  3. מה בדיוק ביבי היה עושה? קם וטס הביתה?

  4. צודקת!
    27/08/2021 16:03
    רון
  5. נתניהו היה מפעיל את נסיונו וקשריו ומונע את הפיגוע,היה יוצא לאחוזתו של אחד המיליארדרים,היה מקיים את הפגישה ללא ביידן.שליחה “מנוסה” ומחורפנת!

  6. מבוכה ובושה למי שנידחף
    28/08/2021 23:18
    א.נ
  7. והמן נידחף