‘מההתנגשות עפו לתעלה’: חרדי נדרס למוות כשחצה את כביש 1

חרדי כבן 20 נדרס למוות לפנות בוקר בעת שחצה את הכביש יחד עם שני חבריו במחלף דניאל - המחבר את כביש 1 לכביש 6 • החברים נפצעו קל ובינוני • נסיבות התאונה נחקרות: מצוד לאיתור הפוגע • זק"א: "היו בדרכם חזרה בטרמפים מנתב"ג לאחר שהזמינו דרכונים לקראת טיסה לחו"ל"
חיים טוויל
י"ט אלול התשפ"א / 27.08.2021 10:49

תאונת פגע וברח: שלושה צעירים חרדים נפגעו לפנות בוקר (שישי) מרכב חולף בעת שחצו את כביש 1, בסמוך למחלף דניאל המחבר את כביש 1 וכביש 6 – לכיוון צפון.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

מחקירה ראשונית עולה, כי שלושת בחורי הישיבה חצו את הכביש, בסביבות השעה 4:30, ככל הנראה לאחר שירדו מטרמפ. רכב שחלף במקום פגע בהם – ונמלט.

אחד מהבחורים, כבן 20, נפצע באורח אנוש וכוחות ההצלה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו.

שני חבריו נפצעו באורח קל ובינוני. הם פונו לבית החולים שיבא בתל השומר.

פאראמדיק מד”א אריה מאיירס, סיפר: “בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.

“במקום התהלך צעיר נוסף כבן 20 שהיה נסער והתלונן על כאבים בגב, וצעיר נוסף שלקה בחרדה, לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים”.

אלחנן רוט, קמב״ץ זק״א שפלה שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה קשה מאוד. שלושה הולכי רגל כבני 20 שהיו בשולי הכביש הסואן ככל הנראה נפגעו מרכב שחלף במקום. מעוצמת ההתנגשות שניים מהם עפו לתעלה בצד הכביש מעבר למעקה הבטיחות, אחד מהם שכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לצערי, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. השניים האחרים פונו במצב בינוני וקל לבית החולים תל השומר. צוות מורחב של מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה״.

חיים וינגרטן ראש אגף מבצעים בזק״א: “חובה לציין את הסכנה בהליכה בצד כביש ראשי וסואן, הנפגעים ככל הנראה היו בדרכם חזרה בטרמפים מנתב”ג לאחר שהזמינו דרכונים לקראת טיסה לחו”ל”.

צילום: דוברות זק”א

מהמשטרה נמסר: במוקד המשטרה התקבל  דיווח על רכב פרטי שפגע בשלושה הולכי רגל בעת שחצו את כביש 6 בסמוך למחלף דניאל לכיוון צפון ונמלט מהמקום. גורמי רפואה קבעו את מותו של אחד מהולכי הרגל, צעיר בשנות ה-20 לחייו, במקום שני פצועים נוספים. פונו לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני וקל.

בוחני התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות האירוע.

סריקות לאיתור הרכב הפוגע.

גופת המנוח הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות