גופת בעל מסעדה כשרה בעיר טנג’יר שנרצח שוחררה: ארונו יוטס לארץ

הנרצח הי"ד, בן 58, ניהל מסעדה כשרה בעיר טנג׳יר שבמרוקו • הוא נרצח בידי דר רחוב, אינו בריא בנפשו, שאכל במסעדה • לאחר חקירה מאומצת של צוותי משטרה מקומית, נשלל רצח לאומני • זק"א הצליח למנוע את נתיחת הגופה והוא יובא לקבורה באשדוד
נתן פרל
י"ט אלול התשפ"א / 26.08.2021 22:00

גופתו של יהודי שנרצח אמש (רביעי) במרוקו שוחררה לקבורה, וארונו יוטס בתחילת השבוע הקרוב לקבורה בישראל.

חגים? חדש מדנונה WOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל

איך להבטיח לעצמכם נסיעה בטוחה בתחבורה ציבורית? ככה

שלישי כבר קיבלת? אם אתה בגיל 30 ומעלה מגיע לך לקבל כעת תגבור

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

אמש, סמוך לחצות, התקבל דיווח במוקד הבינלאומי של זק״א, כי יהודי בן 58, המנהל מסעדה כשרה בעיר טנג׳יר שבמרוקו, נרצח על ידי דר רחוב שאכל אצלו במסעדה.

כוחות הרפואה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

בעקבות מספר ניסיונות דקירה שהיו באזור בתקופה האחרונה עלה חשד כי מדובר באירוע דקירה על רקע לאומני.

אולם, לאחר חקירה מאומצת של צוותי משטרה מקומית נשלל חשד שהאירוע על רקע לאומני/אנטישמי. ככל הנראה, הרוצח אינו בריא בנפשו וסובל מבעיות נפשיות.

במאמצים רבים של משרד החוץ, מתנדבי זק״א, צוות הקונסוליה הישראלי ברבאט, בסיוע חברי הקהילה היהודית והחברה קדישא במרוקו, הושג ויתור על נתיחת גופת המנוח ושחרורו לקבורה.

שניר אלמליח, מתנדב היחידה הבינלאומי של זק״א שמפקד על האירוע מישראל: “מדובר באירוע טראגי. קיבלנו את הדיווח המצער אמש בשעות הלילה. מרגע קבלת הדיווח פעלנו יחד עם כלל הגורמים מול הרשויות כדי לסייע למשפחה.

“משטרת רבאט דרשה הבוקר לבצע נתיחה שלאחר המוות. לאחר מאמצים רבים, עם התקדמות החקירה ושלילת מניע לאומני, הצלחנו למנוע את נתיחת גופת המנוח והוא שוחרר לקבורה. ארונו יוטס עם תחילת השבוע הבא לקבורה בישראל, כאן יובא למנוחות בבית העלמין באשדוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות