בנט: קיבלנו ירושה קשה בנושא איראן • הליכוד: משקר כמו שנושם

לקראת פגישת בנט עם הנשיא בוושינגטון - גורם מדיני מתח ביקורת: "קיבלנו ירושה קשה מאוד מהממשלה הקודמת בהקשר האיראני" • הליכוד: "בנט שיבח בעבר את פעילותו של נתניהו בעניין איראן וגער במלגלגים, שאליהם הוא עכשיו מצטרף, תוך הפגנת חולשה. בושה"
חרדים 10
ט"ו אלול התשפ"א / 23.08.2021 19:54

לקראת הפגישה של נפתלי בנט עם נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן בוושינגטון: בתדרוך לכתבים המדיניים שקיים היום (שני) נפתלי בנט הוא אמר כי לדעתו חזרה להסכם הגרעין, גם אם תסתום חצי חור בעניין ההעשרה, תהיה טעות.

לדבריו, התמורה לאיראנים בדמות הסרת הסנקציות תמלא אותם במשאבים שחסרים להם.

בנט הוסיף, כי איראן נמצאת בשלהי שנת 2021 בנקודה המתקדמת ביותר מבחינת העשרת האורניום שלה, וזו תהיה הנקודה המרכזית בשיחתו של בנט עם ביידן ביום חמישי.

בנט מתח ביקורת על התנהלות ראש הממשלה לשעבר נתניהו בסוגיה האיראנית – ואמר: ‏”קיבלנו ירושה קשה מאוד מהממשלה הקודמת בהקשר האיראני. אחרי כל ההצהרות והרטוריקה, איראן נמצאת בנקודה המתקדמת ביותר של תוכנית הגרעין שלה”.

הליכוד בתגובה לתדרוך של בנט בעניין איראן: “בנט משקר כמו שהוא נושם. הוא בעצמו שיבח את פעילותו העצומה של נתניהו בעניין איראן וגער במלגלגים בהישגיו של נתניהו שאליהם הוא עכשיו מצטרף תוך הפגנת חולשה מול התקפותיה של איראן ואימוץ מדיניות מתרפסת של ‘אין הפתעות’ מול ארה”ב”.

הליכוד הוסיפו: ”ראש הממשלה לשעבר נתניהו פועל נגד האיום האיראני כבר 30 שנה והוביל את המאבק העולמי נגד הסכם הגרעין המסוכן בשעה שכל מעצמות העולם דהרו אליו. אלמלא הפעולות המבצעיות, המדיניות וההסברתיות הנחושות שהוביל לאורך שנים – לאיראן כבר היה מזמן ארסנל של פצצות גרעין”.

עוד אמרו בליכוד: ”לעומת נתניהו, בנט נכשל בקורונה ונכשל גם במאבק נגד איראן. אם בנט היה אובססיבי לחיסונים ולביטחון ישראל במקום להיות אובססיבי לנתניהו, איראן הייתה מפסידה וישראל הייתה מנצחת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנט משקר
    27/08/2021 14:54
    כרמית
  1. בנתיים מי ששיקר וחתם שלא ישב עם לפיד ועבאס זה אתה בנט. טוב שיש ארכיון. תמשיך לכתוב ספרים. כמנהיג אתה לא מתאים. איך שמחכים אותך בארץ זה בדיוק מי שאתה