וידר דורש: לבטל מיד כל הדו”חות שניתנו מה”מצלמות המרושעות”

נהגים זועמים על מצלמות האכיפה שהוצבו ברחוב ז'בוטינסקי, כמו גם על התנהלות שערורייתית של מתן דו"חות בצורה לא הוגנת מצד עיריית בני ברק • חבר מועצת העיר יעקב וידר: "לבטל מיידית את כל הדו"חות שניתנו"
אריה ריבקינד
י"ד אלול התשפ"א / 22.08.2021 15:12

אחרי תלונות של נהגים על מצלמות האכיפה שהוצבו לאחרונה לאורך רחוב ז’בוטינסקי, כמו גם על התנהלות שערורייתית ושיטתית של מתן דו”חות בצורה לא הוגנת מצד עיריית בני ברק – הגיש היום (ראשון) יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, הצעה לסדר בה דרש דיון דחוף בשבוע  במועצת העיר בני ברק.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

הדיון וההצבעה על הצעתו של וידר לביטול גורף של כל הדו”חות שניתנו מ”מצלמות האכיפה המרושעות”, כלשונו, וכן הדרישה להשהות את פעילותן עד לקיום דיון מעמיק בעניין ובחינת חלופות – תעלה ביום חמישי להצבעה במועצת העיר.

התלונות כוללות, בין השאר, טענה כי המצלמות הותקנו לשם מעקב חניה ולאחר הפיכתן למעקב אחר הנוסעים בנתיב תח”צ בצורה תמוהה, לא ניתנו כל אזהרות, אלא מיד הוטלו דו”חות.

כמו כן טוענים נהגים, כי העירייה פועלת ב”שיטת מצליח” ובמקום לשלוח מיידית את הדו”ח, היא ממתינה חודשיים ואף יותר, ושולחת בבת אחת מספר דוחו”ת על סך 500 ש”ח על כל דו”ח.

כמו כן התקבלו תלונות רבות מצד נהגים, כי לא מתאפשרת נסיעה של מספר מטרים על נתיב התח”צ בכדי לפנות לרחובות הסמוכים מבלי לספוג דו”ח, דבר שתוקע לחלוטין את התנועה ומסכן את בטיחות הנהגים.

בסיום ההצעה מוסיף וידר: “התנגדתי להפעלת המצלמות והזהרתי מראש שפרט למילוי הקופה לרווחת העסקנים, הן לא יובילו לצמצום כלשהו של העומסים או תועלת אחרת – וכך בדיוק קרה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גניבה לאו יום
    22/08/2021 15:52
    לא תגנוב
  1. די לעושק רשעים אפילו על פתחה של גהנם לא חוזרים בתשובה

  2. תבדקו למי יש
    22/08/2021 23:31
    םםםםם
  3. יד בדבר וממתי אותה חברה הציבה את המצלמות , ומי מתוך העירייה גוזר קטפון עם אותם בעלי המצלמות .

    נ.ב לפי הסכמים עם חברת מציבי המצלמות אין לבטל דוחות בשום פנים ואופן !