השרה מרב מיכאלי חשפה בפוסט: זו הסיבה שנסעתי לארצות הברית

שרת התחבורה מרב מיכאלי הסבירה את הנסיעה לחו"ל שגררה עליה ביקורת • בפוסט שפרסמה במוצ"ש בפייסבוק כתבה: "אתמול נולד אורי. הוא הילד שלי ושל ליאור" • התינוק נולד בהליך פונדקאות בארצות הברית
אבי כץ
י"ג אלול התשפ"א / 21.08.2021 20:56

שרת התחבורה מרב מיכאלי הודיעה הערב (מוצאי שבת) כי טיסתה לארצות הברית, בניגוד להמלצות הממשלה – נועדה לרגל הולדתו של אורי, בנה המשותף עם בן זוגה ליאור שליין, שנולד בעזרת פונדקאית.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

מיכאלי גם חשפה שניסתה ללדת תינוק באמצעות טיפולים, אך בסופו של דבר בחרה בפונדקאות.

הערב כתבה השרה, בין היתר, בפייסבוק: “זה היה מסע של הרבה ניסיונות. אני שמחה שעברתי את המסע הזה, אני יודעת עכשיו על עצמי מה זה אומר ובמה זה כרוך ומה צריך לעבוד אחרת במערכת הזאת של טיפולי פוריות, אבל על זה נדבר ביום אחר. היה לנו מזל מדהים לפגוש את קלסי, בחורה אמריקנית מהממת, שרצתה לעזור למי שנמצאות במצב שלנו וגם לעזור בפרנסת המשפחה המקסימה שלה. בזכותה, אתמול נולד אורי”.

ההודעה מיכאלי הגיעה לאחר שאמש דווח ב’אולפן שישי’ בחדשות 12, כי היא טסה יחד עם בן זוגה ליאור שליין לארה”ב – בזמן שבנט מבקש מהציבור להימנע מנסיעות לא הכרחיות.

מלשכת מיכאלי נמסר אז בתגובה: “שרת התחבורה שוהה החל מהבוקר בנסיעה פרטית בארצות הברית. השרה תקיים את כלל הנחיות הקורונה הנדרשות”.

גם השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג’ אמר מוקדם יותר היום באירוע ‘שבתרבות’ כי נגרם עוול למיכאלי מכך שעוסקים בנסיעתה לארה”ב. לדבריו, “כנראה שישנם דברים שאנו לא יודעים לגבי אופי הנסיעה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תינוק
    22/08/2021 10:01
    טלי
  1. בשעה טובה הרבה מזל טוב תגדלו אותו בנחת