בתו של הגר”ח קנייבסקי: בשם אבי, לחסן ילדים! • ומה לומר בחיסון?

הרבנית לאה קולדצקי, בתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, קוראת היום, בשם אביה, לחסן את הצעירים מגיל 12 ומעלה • "הלכתי להתחסן 3 חיסונים וכן בעלי הלך והילדים והנכדים. כולם מתחסנים בהוראת אבי מורי שליט"א"
יוסף גרינבוים
י"ב אלול התשפ"א / 20.08.2021 15:17

הרבנית לאה קולדצקי, בתו של מרן הגר”ח קנייבסקי, קוראת היום (שישי), בשם אביה, לחסן את הצעירים מגיל 12 ומעלה.

“בשם אבי מורי, הוא שלח אותי, אני התחסנתי את שלושת החיסונים, הרב בעלי התחסן את שלושת החיסונים, כל הילדים שלי כל הנכדות שלי, נשים בהריון, ילדים קטנים, לפני לידה אחרי לידה, ילדים מגיל 16 ומעלה, עכשיו מ-12 ומעלה – כולם! הלכו להתחסן, בשם אבי מורי.

“ברוך ה’ כולם מרגישים טוב. שימשיכו להרגיש טוב וזה התפקיד שלנו עכשיו. לפני החיסון להגיד ‘אין עוד מלבדו’ ולהגיד אחרי זה ‘נשמת כל חי’.

“בשעת החיסון להגיד שאנחנו הולכים לקיים שלוש מצוות: מצוה ראשונה, ונשמרתם מאד לנפשותיכם; מצווה שניה, ‘ככל אשר יורוך’, מה שאומרים לנו גדולי ישראל אנחנו עושים, לא שואלים שאלות; ומצווה שלישית לא להיות כפויי טובה להקב”ה, שכל כך הרבה התפללו עם ישראל שימצא תרופה למכה, וברוך ה’ עשו את החיסון הזה, וברוך ה’ מיליוני אנשים התחסנו וברוך ה’ הכל בסדר.

“כולם תמשיכו להתחסן כי זה התפקיד שלנו עכשיו וזו המצווה שלנו וזו ההשתדלות שלנו. ושבעזרת ה’ תהיה רפואה שלמה לכל חולי עם ישראל ושנזכה בקרוב לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן ואמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רפואה שלמה לכל חולי עם ישראל
    21/08/2021 06:37
    קטורת או חיסון
  1. ראשית חכמה יראת ה’ שכל טוב לכל עושיהם, תהלתו עומדת לעד. (שם קיא י) יראת ה’ ראשית דעת, חכמה ומוסר אוילים בזו. (משלי א ז) א