‘נאבק לנשום, צורח ובוכה שאין לו אוויר’: הרופא נגד מתנגדי החיסון

עדותו של רופא הנאבק על חייהם של חולי הקורונה: "הלוואי שיכולתי להזמין את מתנגדי החיסונים למשמרת ביחד איתי כדי שיוכלו לראות מקרוב"
חרדים 10
י"א אלול התשפ"א / 19.08.2021 15:06

העיתון ‘ידיעות אחרונות’ הציג הבוקר (חמישי), בכותרת הראשית,  את עדותו הדרמטית  של רופא הנאבק על חייהם של חולי הקורונה – והמתקפה שלו על מתנגדי החיסונים.

”הלוואי, הלוואי שיכולתי להזמין את מתנגדי החיסונים למשמרת ביחד איתי כדי לראות מקרוב איך נראה אדם שנאבק לנשום, כשסביבו אנשים כבר מורדמים ומונשמים, והוא עוטה מסכה שמסתירה את כל הפנים שלו, צורח ובוכה שאין לו אוויר.

”והצרחות שלו עמומות, בקושי נשמעות מחוץ למסכה. הוא מתפתל ומשנה תנוחה, רוצה לצאת מהמיטה, לזוז, לקום, לשבת. כל דבר שיעזור לו להכניס עוד קצת חמצן לגוף. הוא לא מבין שכל צעקה שלו מחלישה אותו יותר, הוא לא יכול לנשום.

”ראיתם פעם אדם טובע? ככה זה נראה בדיוק. המאושפז מסיר את המסכה, חושב שזה יעזור, מיד הסטורציה שלו נופלת. אנחנו רצים ומרכיבים את המסיכה מחדש, מתחננים שלא יסיר אותה. מבקשים שלא יזוז, כי עם כל תזוזה, וכל תנועה אנחנו מפחדים שהעירוי שלו ייצא, ואז ניאלץ לדקור אותו שוב.

“אבל ההיגיון לא עובד אצל מי שנמצא בפאניקה, אצל מי שנחנק לאט לאט. המחשבה היחידה, הרצון היחיד הוא לנסות לנשום, כמה שיותר עמוק. אבל אי-אפשר”.

הרופא תוקף בחריפות נגד מתנגדי החיסונים: “אתם יודעים מה ההבדל ביניכם לבין אלו שלא התחסנו, ועכשיו שוכבים מורדמים ומונשמים? הם האמינו לכל הדברים שכתבתם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שבועת הרופאים
    19/08/2021 18:27
    לא מתחסן
  1. לכבוד אותו רופא, חובתך לנסות להציל חיים, לא לגרום נזק לחולה, לנהוג בטוהר מידות ולשמור על סודיות רפואית. בין אם החולה מחוסן או לא!

  2. כן ירבו עדויות הרופאים
    20/08/2021 02:46
    פרסיפל
  3. יש להלחם מלחמת חורמה נגד מתנגדי החיסון ומכחישי הקורונה