מסע הפשע הסתיים ברצח של שמואל בן ה-19 מול הישיבה בדנבר

מסע ירי של עבריינים מקומיים בשלוש זירות הסתיים ברצח של שמואל סילברברג הי"ד, תלמיד ישיבה בן 19 מקליוולנד - מול ישיבת 'תורת חיים' בדנבר • המשטרה מנהלת מצוד אחר שלושה רכבים: "החשודים נחשבים חמושים ומסוכנים" • ארונו הוטס ללייקוד שבניו ג'רזי, שם ייטמן • צפו בלוויה
חרדים 10
י"א אלול התשפ"א / 19.08.2021 00:52

שמואל סילברברג הי”ד, תלמיד ישיבה בן 19, נורה למוות הלילה (רביעי) מעט לפני חצות מול בניין ישיבת ‘תורת חיים’ בעיר דנבר שבמדינת קולורדו.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

שמולי ז”ל הוא בנו של רבי מרדכי סילברברג מקליבלנד שבמדינת אוהיו. הלוויתו יצאה היום מדנבר בדרכה ללייקווד שבניו ג’רזי, שם ייטמן.

התקרית המחרידה התרחשה, לפי המשטרה, בשעה 23:30 (יום שלישי, שעון מקומי), מול בניין הישיבה, הממוקמת ברחוב סטיוארט 1555.

לפי דיווח באתר YWN, אש נפתחה מרכב שחלף ברחוב, שנהגו נמלט מיד מהאזור.

הצעיר הובהל לבית חולים מקומי, אולם שם לא נותר לרופאים שנאבקו על חייו, אלא לקבוע את מותו.

מתנדבי ארגון ‘מתעסקים’ קיבלו את הודעה על הירי באמצע הלילה, ופעלו מול הרשויות כדי להודיע ​​לבני משפחתו של שמולי ז”ל  על הטרגדיה.

הלוויה בדנבר

לפי חוקרי המשטרה, מדובר במסע פשע של עבריינים מקומיים שהחל בשעה 22:50 ברחוב קולפקס , משם פונה לבית חולים אדם אחד פצוע. בהמשך התרחש שוד וירי, ברחוב לאפייט בסביבות השעה 23:00. משם פונה אדם שנפצע באורח אנוש.

שני הקורבנות במקרים אלה לא היו יהודים.

מסע הפשע הסתיים בירי קטלני בבחור הישיבה בשעה 23:30.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת – וכי היא מחפשת אחר שלושה רכבים שהיו מעורבים במסע הירי. “כל מי שיש לו מידע בנוגע לאירוע מתבקש ליצור קשר”, נאמר בהודעה שפרסמה המשטרה המקומית. “החשודים נחשבים חמושים ומסוכנים. אם אתה רואה את כלי הרכב, התקשר למספר 911. תוכל גם להישאר בעילום שם”.

ישיבת ‘תורת חיים’ היא מוסד לוויין של ישיבת לייקווד. הישיבה הוקמה בשנת 1967 על ידי הרב יצחק וסרמן וראש הישיבה ישראל מאיר קגן – תלמידיו שהגר”א קוטלר זצ”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות