פרויקטור הקורונה: רק מחוסנים יוכלו לטוס לאומן, מודאגים מהחזרה

פרופ' סלמאן זרקא בתדרוך לתקשורת החרדית: "מתווה אומן כבר אושר אך ממתינים לאישור של האוקראינים. קוראים למי שיחזור ויהיה חיובי - לשמור על הבידוד גם ביום כיפור"
תמי גיל
י' אלול התשפ"א / 18.08.2021 15:27

פרויקטור הקורונה, פרופ’ סלמאן זרקא, אמר היום (רביעי) בתדרוך לתקשורת החרדית כי מתווה הנסיעה לאומן בראש השנה סוכם, וכי הוא ממתין לאישור של שלטנות אוקראינה.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

“מבחינתנו נאפשר למחוסנים לטוס ולהתפלל באומן”, אמר. “אנחנו מודאגים מהחזרה ארצה, וקוראים למי שיחזור ויהיה חיובי – לשמור על הבידוד גם ביום כיפור, זה פיקוח נפש. אם הבידוד לא יישמר תהיה הדבקה המונית”.

“אנחנו מנהלים דיאלוג עם משרד הדתות על מתווה אומן, ומבינים את הצורך של אנשים לטוס ולהתפלל במקום שחשוב להם. יש כאן גם את אוקראינה בתמונה, ומבחינתנו, מחלימים ומחוסנים יוכלו לטוס”, אמר.

הוא הוסיף: “אנחנו מאד מוטרדים מהחזרה ארצה אחרי ראש השנה כי בפתח יהיה יום כיפור ואנחנו לא נרצה שחולים מאומתים או מי שנדרשים לבידוד יגיעו להתפלל בציבור ולסכן אותו.  תפילה במנין היא חשובה אבל פיקוח נפש דוחה הכל. אם הבידוד לא יישמר תהיה הדבקה המונית”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

הבוקר הגיעו מיכאל ברודסקי שגריר ישראל באוקראינה ונציגי הקונסוליה ושגרירות ישראל באוקראינה לביקור בציון של רבי נחמן ובמתחם הקלויז’ – בית הכנסת של איחוד ברסלב באומן, בכדי להתרשם מקרוב אחר ההכנות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות