‘נמשיך בדרכו’: קריית אתא ליוותה את הרב חיים איפרגן זצ”ל • צפו

המונים מתושבי קריית אתא ומחוצה לה ליוו בצהרים את  רבי חיים עמרם משה איפרגן זצ"ל, מדמויות ההוד והחסד של העיר - בדרכו האחרונה • הרב דיסקין ספד: "כשעבד בביטוח לאומי עשה בסתר חסד יותר גדול אפילו מהתקופה שאחרי שהוא התפרסם" • "נזכור את כל המעשים שעשה על מנת ללמוד מזה"
יוסף גרינבוים
ט' אלול התשפ"א / 17.08.2021 13:55

המונים מתושבי קריית אתא ומחוצה לה ליוו היום (שלישי) בצהרים את  רבי חיים עמרם משה איפרגן זצ”ל, רב בית הכנסת ‘אהבת אחים’ ברחוב ביאליק בקרית אתא –  ומדמויות ההוד והחסד בעיר, שנפטר אמש בגיל 72 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

בראש המלווים עמדו רבני העיר הגאון רבי חיים שלמה דיסקין והגאון רבי אליהו מימון, אחיו ‘הרנטגן’, ראש העיר יעקב פרץ, עסקנים ואישי ציבור.

רבה של העיר, הרב דיסקין סיפר, כי גם כאשר “הרב חיים היה פקיד בכיר בביטוח לאומי, הוא עשה בסתר חסד יותר גדול אפילו מהתקופה שאחרי שהוא התפרסם.

“גם כשאנשים כעסו עליו מבפנים הוא דילג על כל הבירוקרטיה, והיה לוקח ומקדם עניינים של אנשים. אפשר לספר על זה הרבה סיפורים. בכל יום ויום הייתה נתינה. עד שפרש משם, כל יום התעסק עם אנשים, משם הכיר את כל האנשים האלו שזקוקים לעזרה.

“היות שאנחנו היום נפרדים ממנו, נזכור את כל המעשים שהוא עשה על מנת ללמוד מזה משהו. כמו ששלמה המלך אומר: ‘והחי יתן אל ליבו’. לא כדי שנזכור שהיה לנו בעיר יהודי גדול, אלא כדי שנלמד ונמשיך בדרך הזו שלו, ונזכה לעשות ולתת ושהוא מלמעלה יערה רחמים על כל מי שעושה, על כל מי שמסייע, על כל מי שממשיך את הדרך שלו וממשיך לעשות את מפעל חייו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבד חסיד מן הארץ
    17/08/2021 19:16
    מוקיר דרכו
  1. אבד חסיד מן הארץ