‘מעיזים להרים ראש’: לראשונה מאז שומר החומות יורטה רקטה לשדרות

אזעקה הופעלה בשדרות, איבים, ניר עם וארז • לוחמי הגנה אווירית הגיבו נגד האיום ויירטו את הרקטה • תושב שדרות: "התחושה אותה תחושה כבר 20 שנה. תחושה של פחד. מצפה מהממשלה שתעשה את עבודתה ותגן עלינו"
חיים טוויל
ח' אלול התשפ"א / 16.08.2021 14:27

לראשונה מ’שומר החומות’: אזעקת ‘צבע אדום’ נשמעה בצהריים (שני) באזור שדרות ושער הנגב.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

מערכת כיפת ברזל הופעלה ויירטה רקטה ששוגרה לעיר שדרות מכיוון רצועת עזה.

לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מדובר צה”ל נמסר: “בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית”.

האזעקה שהופעלה נשמעה בשדרות, באיבים, בניר עם, ובארז.

לא התקבלו דיווחים על נפגעים.

שרון בן שושן, תושב שדרות, אמר ל’כאן חדשות’ לאחר שיגור הרקטה לעבר עירו: “התחושה אותה תחושה כבר 20 שנה. תחושה של פחד, של ריצה חזרה לממ”ד. אנחנו ציפינו לזה. התפילה שלנו רק שצה”ל יתקוף בשיא העוצמה. אני מצפה מהממשלה שתעשה את עבודתה ותגן עלינו”.

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב בתגובה לשיגור הרקטה: “זהו הירי הראשון מאז מבצע ‘שומר החומות’ שהסתיים לפני כחודשיים.

“עד כה המבצע הוכיח את עצמו ואני מקווה ומצפה ממדינת ישראל שתדע גם היום לשמר את ההרתעה שהתבססה בסיום המבצע.

“כל ירי, גם אם הוא מיורט, משבש את השגרה, על אחת כמה וכמה בשעות שהילדים במסגרות הקיץ ולא עם ההורים בבתים. לשמחתנו ולצערנו, הצוותים החינוכיים ביישובי המועצה מנוסים בהתמודדות חינוכית מסוג זה ובשעות אלו הם מסייעים לילדים לחזור לשגרת היום בצורה מיטבית ובריאה.

“אני מצפה ממשלת ישראל לעשות כל שניתן כדי להבטיח את השקט באזורנו.”

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן: “אנו שוב פעם עדים לתופעה בה ארגוני טרור מעיזים להרים ראש ולפגוע בתושבי ישראל. לא נוכל לקבל מציאות של ירי מעזה וטפטופים. אנו דרושים מהממשלה להגיב ביד קשה ובאופן מיידי ולגדוע כל מי שמנסה לפגוע בנו ללא כל דיחוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות