פצועי פיגוע הירי הכניסו את בנם בברית: ויקרא אליה רועי איש-רן

אבי כץ
|
ח' אלול התשפ"א / 16.08.2021 15:53
שירה ועמיחי איש רן, שנפצעו בפיגוע ירי בצומת עפרה לפני שנתיים וחצי, הכניסו היום (שני) את בנם בבריתו של אברהם אבינו. יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל שירה בת ה-23 נפגעה בפיגוע באורח קשה מירי המחבל, נאלצה לעבור ניתוח קיסרי בהיותה בחודש השביעי להריונה. התינוק לא שרד וכעבור שלושה ימים

שירה ועמיחי איש רן, שנפצעו בפיגוע ירי בצומת עפרה לפני שנתיים וחצי, הכניסו היום (שני) את בנם בבריתו של אברהם אבינו.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

שירה בת ה-23 נפגעה בפיגוע באורח קשה מירי המחבל, נאלצה לעבור ניתוח קיסרי בהיותה בחודש השביעי להריונה. התינוק לא שרד וכעבור שלושה ימים נקבע מותו. אחרי שניתן לו השם עמיעד ישראל, הוא הובא לקבורה בהר הזיתים.

אשת התקשורת סיון רהב מאיר פרסמה הבוקר את ההזמנה לברית המילה לתינוק:

“זה קרה לפני כשלוש שנים. שירה איש-רן נפצעה קשה בפיגוע ירי, ובעלה עמיחי נפצע באורח בינוני. העובר שבבטנה של שירה עבר ניתוח חירום, אבל נפטר כעבור שלושה ימים. שירה ועמיחי שלחו לי כעת את התמונה הזו, עם הבקשה הבאה:

‘לפני שנתיים ושמונה חודשים הרגשנו איך עם ישראל כולו, על כל גווניו, עדותיו ודעותיו מכל הארץ ומחו”ל השתתף איתנו בעת כאבנו ובאובדן העצום של התינוק עמיעד ישראל הי”ד.

‘כעת, ביום שני, ח’ אלול, 16/8, בשעה 10:15, אנחנו שמחים ונרגשים להזמין את כולכם לקחת חלק גם בשמחתנו הרבה בבריתו של בננו שנולד עתה במזל טוב'”.

בברית המרגשת, שהועברה בשידור חי לאלפי צופים, ניקרא שמו של התינוק בישראל – אליה רועי איש-רן.