רעולי פנים ירו למוות ביועץ בכיר של שרת החינוך ביטון

סאהר איסמעיל, תושב כפר ראמה בן 50, היועץ לענייני ערבים של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון - נרצח על ידי רעולי פנים שירו בו מטווח קצר • מוקם במקום ה-17 ברשימת 'תקווה חדשה' - ונחשב למקורבו של שר המשפטים גדעון סער • מותו נקבע במקום • המשטרה פתחה בחקירה
חרדים 10
ז' אלול התשפ"א / 15.08.2021 09:58

סאהר איסמעיל, היועץ לענייני ערבים של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה למוות הבוקר (ראשון)  מטווח קצר על ידי רעולי פנים בכפר ראמה – ומת במקום.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

איסמעיל, בן 50, היה מקורב לשר המשפטים גדעון סער והוצב במקום ה-17 ברשימת ‘תקווה חדשה’ לכנסת. רק לפני כמה שבועות, מונה איסמעיל ליועץ בכיר של שרת החינוך  שאשא-ביטון לענייני החינוך במגזר הערבי.

כוחות הצלה שהגיעו לזירת הרצח נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פרמדיק מד”א מיכאל בביונישב סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”.

כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת, הוזנקו לזירה – ופתחו בסריקות. במקביל, החוקרים אוספים ממצאים וחוקרים את האירוע.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז צפון.

תושב ראמה שהיה עד ראייה לאירוע יחד עם תושבים נוספים, סיפר לישראל היום: “הבחנו באדם רעול פנים יורה צרור יריות ונמלט מהמקום. לא ברור אם היה מי שסייע לו. לאחר שנורה צרור היריות השתרר שקט מפחיד למשך כמה שניות ואז שמענו את זעקות השבר של בני המשפחה והבנו שסהאר נורה ונהרג – ומי שעשה זאת ארב לו.

“סאהר היה אדם מאוד ידוע ומוכר הן מהפעילות העסקית והן ברמה הפוליטית. הוא היה מקורב לימין ולגדעון סער ופרש יחד איתו מהליכוד לתקווה חדשה. אבל מעולם הוא לא התלונן או חשש שיפגעו בו על רקע פוליטי. אנחנו משוכנעים שלפעילות הפוליטית שלו לא היה שום קשר לרציחתו”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

לשכת שרת החינוך: “שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא ביטון קיבלה בתדהמה את הבשורה על רצח יועץ השרה למגזר הערבי סאהר אסמאעיל ונמצאת בקשר שוטף עם משפחתו הקרובה. משפחת משרד החינוך משתתפת באבל הכבד ובצער המשפחה”.

השר גדעון סער: ״סאהר איסמאעיל, חבר יקר ואהוב כאח לי ושותף לדרך, נרצח הבוקר בראמה. אדם טוב לב, אוהב אדם ואוהב המדינה, מנהיג ישר ואמיץ, חבר אמיתי. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות