מרגש: ראש הישיבה מסר את שיעור ‘פתיחת הזמן’ ממיטת חוליו באיכלוב

הגאון רבי צבי יהודה גרשונוביץ, ראש ישיבת ׳הנגב - שכר שכיר׳, המתמודד עם מחלקה ומאושפז ב'איכילוב', מסר ביום חמישי שיעור ׳פתיחת הזמן' בפני 230 תלמידי הישיבה בנתיבות - היישר ממיטת חוליו • השיעור נמסר באמצעות הטלפון שחובר לרמקול שהוצב בבית המדרש
ישראל יוספי
ז' אלול התשפ"א / 14.08.2021 23:47

מרגש: הגאון רבי צבי יהודה גרשונוביץ, ראש ישיבת ׳הנגב – שכר שכיר׳ מסר ביום חמישי שיעור ׳פתיחת הזמן’ בפני 230 תלמידי הישיבה בנתיבות – היישר ממיטת חוליו.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

השיעור נמסר באמצעות הטלפון שחובר לרמקול שהוצב בבית המדרש.

הגרצ”י גרשונוביץ, המתמודד עם מחלה קשה, מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ‘איכילוב’ בצל אביב.

ראש הישיבה הזכיר במילות הפתיחה, כי “בימים כתיקונם היינו נפגשים בבית המדרש והשיעור היה מתנהל בתוך בית המדרש, בצורה רגילה. אבל אם זה שהקב”ה רוצה – סימן שזה הכי טוב”.

לחרדים 10 נודע, כי ימים אחדים קודם לשיעור שנמסר, הגיע עמיתו בראשות הישיבה, הגאון רבי אריה לוי, חבר מועצת גדולי התורה של ‘דגל’ לבקרו.  הרב גרשונוביץ לא הצליח אז לדבר בשל חולשתו,  אך מספר ימים לאחר מכן מסר את שיעור פתיחת הזמן אלול .

בחג שבועות השנה חש ראש הישיבה ברע, נבדק והתגלה כי הוא סובל ממחלה קשה.

תלמידי הישיבה לא ידעו דבר על מחלתו, ורק בסוף ‘זמן קיץ’ סיפרו לתלמידים כי ראש הישיבה חולה. בשיעור הפתיחה התייחס ראש הישיבה לעובדה שהתלמידים לא ידעו על מחלתו – ואמר “טוב אחד בצער ממאה שלא בצער”.

ראש הישיבה. צילום: ח’ צ’

אברהם ק’,  אברך מהישיבה, אומר  לחרדים 10: “הראש ישיבה היה מאוד חולה בתחילת השבוע, לפתע היה שיפור משמעותי כך שיכל לדבר, הצליח בכוחות ממש גדולים. מסר שיעור כללי ופתיחה, על אף שהיה קושי. היה לראש ישיבה חשוב לדבר בפתיחה של הזמן”.

התפללו לרפואת הרב צבי יהודה בן פסיה לרפואה שלמה.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות