דרעי: הדת”לים לא אוהבים חרדים, בשבת כולם בקלאב או בסאונה

בראיון ל'משפחה' טען יו"ר ש"ס: "יש בתי כנסת של הציונות הדתית שיש בהם נשים חזניות ונשים דרשניות, והמחיצות כבר נפלו" • במוצ"ש הבהיר בטוויטר: "קבלתי על חברי ימינה המייצגים חלק קטן ולא מייצג של הציבור הדתי לאומי ופועלים להרס הרבנות הראשית וחבירה לשמאל ולרפורמים"
חרדים 10
ז' אלול התשפ"א / 14.08.2021 23:24

יו”ר מפלגת ש”ס, אריה דרעי, תוקף בחריפות את המגזר הדתי- לאומי וטוען, כי רוב האנשים בציונות הדתית הם בעלי השקפות כמו של ‘ימינה’ ואינם אוהבים את הציבור החרדי ולא את הרבנות.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

בראיון שהעניק ליוסי אליטוב ואבי בלום בעיתון ‘משפחה’ אמר דרעי: “ימינה’ בונה לעצמה בייס חדש… לצערי הרבה, רוב האנשים בציונות הדתית הם בעלי השקפות כאלו. הם לא אוהבים את החרדים ולא אוהבים את הרבנות”.

דרעי סייג את דבריו כשנשאל על השבר הקיים בין המגזרים – ואמר: “לא בינינו לבין כל הציבור הדתי לאומי, אלא לחלק הזה שלא אוהב את החרדים ואת הרבנות”.

הוא סיפר: “בגבעת שמואל אורח החיים המקובל הוא שבשבת בבוקר הולכים לבית הכנסת ואחרי הצהריים כולם נמצאים בקלאב או בסאונה. אין להם בעיה עם זה.

“יש בתי כנסת של הציונות הדתית שיש בהם נשים חזניות ונשים דרשניות, והמחיצות כבר נפלו בין עזרת הנשים לעזרת הגברים”.

לטענת דרעי, ראש הממשלה בנט אינו נלהב מהאפשרות שהמפלגות החרדיות תיכנסנה לקואליציה.

“אם אתם שואלים אם הם מעוניינים שמחר בבוקר או מחרתיים חרדים ייכנסו – אני בספק גדול. הם היו מעדיפים הרבה יותר פורשים מ’הליכוד’. זה לא רק איווט ליברמן, זה גם בנט וחבריו אינם רוצים את החרדים בממשלה”.

ח”כ יום טוב כלפון מימינה הגיב: “דרעי, שכנראה מעולם לא זכה להיות בשבת בגבעת שמואל, החליט להוציא שם רע על עיר שלמה, שבה עשרות בתי כנסת, בתי מדרשות ואווירה של קדושה נדירה. ועוד בחודש אלול.

“‏בגבעת שמואל אוכלוסייה איכותית, עם קהילה דתית שמקיימת תורה עם דרך ארץ, כבוד למדינה ושמירה על חוקיה. אולי זה מה שמפריע לח״כ דרעי״.

ח”כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית הזמינה, בתגובה, את דרעי לאירוח בגבעת שמואל. “אריה מכובדי, מזמינה אותך ואת יפה, אם תרצה גם עם הילדים, לשבת בגבעת שמואל. תבוא אתי למניין קרליבך בערב שבת, נעשה סיבוב אחרי הסעודה ותראה את בניה ובנותיה של העיר. נדאג שתאמר כמה מילים בסניף בני עקיבא ואני בטוחה שתתאהב בציבור הדתי לאומי מחדש.

“ולעצם דבריך בכתבה, הדתיים בגבעת שמואל שומרים שבת קלה כבחמורה בדיוק כפי שבהר נוף מקום מגוריך. אלו שעדיין לא זכו, מגיעים לפחות לתפילות ומתחברים אט אט, בדרכם. בבית הכנסת שאני מתפללת בו ובבתי הכנסת שאני מכירה, המחיצה היחידה שנפלה היא מחיצת השנאה והפירוד.

“חודש אלול, חודש של תשובה ובכלל, ראוי להרבות אהבה בעם ישראל ולא ההיפך”.

את דבריה חתמה: “בברכה, גבשניקית גאה”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

ח”כ ניר אורבך עקץ: “רציתי להזכיר את בית המדרש הקהילתי, את התלמוד הישראלי, את עמותת החסד אילני חסד. את מדרשת אוריה ועוד מפעלות ציונות דתית שצמחו בקהילת גבעת שמואל. אבל בשביל בצל עדיף לתת כתובת של חנות הירקות פטרוזיליה בגבעת שמואל”.

בתגובה פרסם דרעי בחשבון הטוויטר שלו הבהרה: “בראיון ל’משפחה’ קבלתי על חברי ימינה המייצגים חלק קטן ולא מייצג של הציבור הדתי לאומי ופועלים להרס הרבנות הראשית וחבירה לשמאל ולזרם הרפורמי.

“אין כוונתי חלילה לכלל הציבור של הציונות הדתית היקר מאד לליבי ושותף מלא יחד איתנו למערכה על זהותה היהודית של מדינת ישראל ולישוב ארץ ישראל, וכמובן לא לכלל תושבי גבעת שמואל.

“אם דבריי לא הובנו כהלכה או מישהו נפגע מדבריי אני מתנצל. והאמת והשלום אהבו”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פרזיט מושחת,עבריין מורשע.זה מה שיש לך לומר בערב יום הדין?
    14/08/2021 23:35
    שימי
  1. איך לא רעדת לפני שפערת פיך לומר דברי בלע אלה?
    שלא לדבר על כמה עסקני שס שגרים בגבעת שמואל, ובוא נאמר שהם יותר קרובים באורח חיים לדת”לים ולא אליך.
    בניגוד אליהם,אתה עבריין מושחת, מורשע, שלא מתבייש ומואשם שוב בעבירות מס . בעזרת השם תגמור בכלא. הפעם כבר אף אחד לא יגיד “הוא זכאי”. יום הדין קרב.

    • ז'וז'ו   15/08/2021 10:56

      נכון מה שכתבת האיש הזה מושחת כל מה שמעניין אותו זה רק כסף וכבוד. שום דבר אחר לא מעניין אותו.הוא שקרן וגם גנב.

  2. אין מה לומר
    15/08/2021 02:08
    ניר
  3. 50% מהציבור הדתי לאומי לא יודע בכלל מה זה קלאב.
    אריה אריה אתה מתכוון לציבור שקורא לעצמו לאומי. החלק הדתי אצלהם הוא חלש מאוד מאוד.
    אוירבך ניר עזוב אותך שטויות לך להופעה של איזה זמר אולי תחזור אם תובנות חדשות.

    דרעי תפסיק כבר ותתחיל להשלים עם זה שאת באופוזיציה אני מאוד מאוד רוצה שהממשלה תיפול כבר ממשלה עם ערבים אבל עצם המחשבה שהאופציה השנייה זה אתם גם עושה אותנו חולים ועל הפנים

  4. דרעי
    15/08/2021 10:41
    צבי
  5. דבריו לא נכונים והוא יודע את זה מצויין …
    העיקר להגיד משהו נגד…
    ומי עוד מדבר – אסיר לשעבר בנוסף לכל השחיתויות של שס ברבנות ובמשרד הדתות…

  6. אולי הולכים לקאנטרי
    15/08/2021 20:29
    גבשניק
  7. אבל לא מורשעים בשוחד ומואשמים בעבירות מס

    תראו מי מדבר, העבריין המושחתת, האסיר לשעבר והאסיר בקרוב

  8. מר דרעי, במשמרת שלך נהרגו 45 צדיקים במירון.
    15/08/2021 21:02
    זכר ה-45
  9. אנא, לפני הימים הנוראים, כד למשפחות ובקש סליחה ומחילה ואולי יחון אותך המקום. למקרה שאתה טועה על מה בקשת המחילה הרי שלא עשית די למנוע את מה שקרה בהר. על פי הנאמר הכתובת הייתה על הקיר במשך שנים.