מנכ”ל פייזר בורלא שיבח: “נתניהו ידע הכל, הוא תפקד בצורה מצוינת”

בראיון ל'פיננשל טיימס' סיפר אלברט בורלא על ההחלטה לבחור בישראל ועל תפקודו של ראש הממשלה לשעבר: "מה שנעשה ברור מהר ממש, זה רמת הבקיאות והשליטה של ביבי נתניהו. התקשר אליי כל חצי שעה ושאל: 'מה עם חיסונים לצעירים, מה אתה עושה לגבי הזן הדרום אפריקני?'"
חרדים 10
ז' אלול התשפ"א / 15.08.2021 01:39

מנכ”ל ענקית התרופות ‘פייזר’, אלברט בורלא, סיפר בראיון שהעניק ‘פיננשל טיימס’  על ההחלטה להפוך את ישראל ללקוחה המשמעותית הראשונה של חיסוני הקורונה של החברה – ושיבח את בנימין נתניהו על התנהלותו.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

לפי דיווח ב’ישראל היום’, בורלא סיפר לכתב, כי מה שגרם לו לבחור בישראל הוא גודל אוכלוסייתה הקטן יחסית עם יכולת איסוף נתונים אלקטרונית מרשימה. בורלא סיפר כי שקל לבחור ביוון, אך מערכת איסוף הנתונים הרפואית של המדינה לא עמדה בתנאים שהציבה החברה. בורלא סיפר כי גם שוודיה נשקלה, אך המנכ”ל חשש כי הדבר ירגיז מדינות אחרות באירופה.

המנכ”ל של ענקית התרופות שיבח את ראש הממשלה לשעבר: “הדבר שנעשה ברור מהר ממש, היה רמת הבקיאות והשליטה של ביבי נתניהו, הוא פשוט ידע הכל. הוא היה מתקשר אליי כל חצי שעה ושואל ‘מה עם הצעירים?” איך הם מגיבים לחיסון? מה אתה עושה לגבי הזן הדרום אפריקני?’. אני בטוח שהוא עשה את כל זה עבור בני עמו, אבל אני גם בטוח שהוא חשב ‘זה יכול מאוד לשרת אותי פוליטית'”.

כשהכתב הגיב שבסופו של דבר נתניהו נאלץ לוותר על השלטון – השיב המנכ”ל: “אולי, אבל הוא תפקד בצורה מצוינת”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

בורלא סיפר גם על השיחה שניהל בזמנו עם מחלקת הפיתוח של חברת ביונדטק, בה הצביעו הנתונים על יעילות של יותר מ-95 של החיסון שפותח.

“לא האמנתי. חשבתי שאינני שומע טוב”, הודה המנכ”ל.

אך כעת, כשזן דלתא שוחק את יכולותיו – בורלא הביע גם חששות: “אם חיסוני אמ.אר.אן.איי יתגלו ככישלון, אנחנו נהיה במקום בעייתי מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות