עם סכין ושעון: גופה של חייל ירדני נמצאה בחפירות בגבעת התחמושת

גופת החייל אותרה אתמול במהלך עבודות המתבצעות לבניית קו הרכבת הקלה, ליד בגבעת התחמושת • לצד הגופה נמצאו סכין, טבעת, שעון וקסדה של הצבא הירדני • הערכה: מדובר בגופת חייל מצבא ירדן שנלחם בששת הימים
חרדים 10
ד' אלול התשפ"א / 12.08.2021 13:35

במהלך עבודות לבניית קו הרכבת הקלה, שהתבצעו אתמול (רביעי) בשעות הבוקר באזור גבעת התחמושת, גילו העובדים שביצעו את החפירות גופת אדם ולידה סכין, טבעת, שעון וקסדה של הצבא הירדני.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

לפי דיווח של ירון אברהם בחדשות 12, מיד עלתה ההערכה הסבירה שהגופה היא של חייל ירדני שנהרג בקרבות עם צה”ל בימי מלחמת ששת הימים.

המתחם נסגר מיידית והוזעק כוח נוסף, וגם חוקרים של מז”פ במטרה לנסות לוודא שאכן מדובר בגופת חייל ירדני. המטרה היא לנסות לחפש עוד פריטים בסביבת המקום בו אותרה הגופה, כדי להגיע לרמת ודאות מוחלטת שזה אכן המקרה.

הגופה מוחזקת כעת בידי משטרת מחוז ירושלים, עד אשר תסתיים הבדיקה. ברגע שתהיה ודאות מוחלטת, ישראל צפויה לעדכן את הירדנים.

בעקבות גילוי הגופה, מנכ”ל אתר גבעת התחמושת כתרי מעוז כתב בעמוד הפייסבוק שלו:

“הוא חיכה לנו 54 שנה!

התייצב בעמדה מצויד בכל הציוד הדרוש, נחוש לקדם את פני המלחמה, בידו רובה (אולי אף כוונת צלפים) לצידו ארגז פעולה מלא בכדורים מבריקים, על החגור כידון למקרה ויאלץ להלחם קרב פנים אל פנים ולידו מונחים כמה וכמה רימונים.

הוא נחוש, יודע שהעמדה בה הוא מוצב היא חשובה כדי למנוע מהכוח התוקף להגיע אל התעלה. מציץ מידי פעם בשעון היד, הוא כבר שמע שמלחמה פרצה.

אינני יודע אם קיבל פקודה או שהיה לוחם אמיץ ומאומן שיודע את מקצועו ומתכוון לפעול בכל כוחו למלא את משימתו, יתכן ואף זחלה לראשו המחשבה שכאן יסיים את חיוו ולמרות זאת לא נטש את עמדתו.

יתכן וסיבב סביב אצבעו את טבעת הזהב אותה קיבל תשורה ממשפחתו וזה הזיכרון שהוא מחזיק על ידו ברגעיו האחרונים.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

‘כאן קבורים ….לוחמים ירדנים אמיצים..’, כך נכתב בשלט בראש הגבעה, שלט שכתבו הצנחנים בסיום הלחימה. אין לי ספק שהוא מצטרף לרשימה!

ההתרגשות עולה, בשרי נעשה חידודין חידודין, ברור לי שאנו נוגעים בהסטוריה ומי יודע אם לא זאת הפעם האחרונה. כמי שמכיר היטב ומקרוב את הגבעה אני יודע שעוד נכונו לנו עלילות. האדמה כיסתה את הכל באחת ואנו מגלים טפח אחר טפח וחשים שאנו בתחילת הדרך.

בואו להתרגש איתי מגבעת התחמושת , המקום היחודי והמדהים הזה שצופן בחובו עוד הפתעות רבות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות