גנץ בשירות הפלסטינים: אישר בנייה של אלף יחידות דיור בשטחי C

לראשונה מזה שנים רבות, ישראל מאשרת לרשות בנייה של 1000 יחידות דיור בשטחי C היהודה ושומרון • "חוצפה! המתיישבים ביהודה ושומרון מחכים כבר חודשים שתיפסק הקפאת הבנייה, ומה שר הביטחון בני גנץ עושה? מאשר אלפי יחידות לפלסטינים!"
חרדים 10
ג' אלול התשפ"א / 11.08.2021 18:59

שר הביטחון בני גנץ אישר לראשונה לרשות הפלסטינית בנייה של אלף יחידות דיור בשטחי C.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

לפי דיווח באתר Ynet, הבנייה תהיה בחמישה כפרים: מעצרה ליד בית לחם, ביר אלבאשא ליד ג׳נין, אל-מסקופה ליד נוקדים, חירבת עאבא ליד ג׳נין וחירבת זכריה ליד גוש עציון.

ח”כ מיקי זוהר מהליכוד תקף את ההחלטה: “אחרי שהממשלה הזו מכרה את המדינה למנסור עבאס והעניקו 53 מיליארד שקל לתנועה האיסלאמית – הם ממשיכים לשלם כדי לשרוד ומעניקים מתנה של 1000 דירות לפלסטינים. מיום ליום מסתבר שזו ממשלה ממש רעה לישראל וממש טובה לפלסטינים”.

ראשי שדולת ארץ ישראל ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק: “במקום להאבק בבניה הבלתי חוקית המשתוללת בשטחי C יוצרת היום ממשלת ישראל תקדים מסוכן של בניה ערבית בשטחי C בהיקפי ענק”.

ח”כ קטי שיטרית: “חוצפה! המתיישבים באביתר סמכו על המילה שלו שתאושר להם שם ישיבה ובנייה ולכן התפנו מרצון. המתיישבים ביהודה ושומרון מחכים כבר חודשים שתיפסק הקפאת הבנייה, ומה שר הביטחון בני גנץ עושה? מאשר אלפי יחידות לפלסטינים! ממשלה שדוהרת למכירת חיסול כל הערכים הציוניים והיהודיים! בושה!”

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

מאיר דויטש מנכ”ל תנועת רגבים: “רק בשנה האחרונה הוקמו אלפי מבנים בלתי חוקיים על ידי הפלשתינים בשטחי c. בזמן שאלקין וגנץ התווכחו מי יהיה אחראי על הגברת האכיפה נגד ההשתלטות של הרשות הפלסטינית על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון, הבניה הפלסטינית השתוללה.

“לא רק שהמנהלת לא הוקמה וההשתלטות הפלסטינית נמשכת, אין שום היגיון והצדקה לאשר כעת גם בניה נוספת. במיוחד בזמן שהממשלה מקפיאה את ההתיישבות היהודית ביו”ש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקר
    11/08/2021 21:46
    חיים
  1. האתר מביא את הדברים באופן מעוות, מחר יאשרו לראשונה מאז שביידן עלה, 2200 יחידות דיור ביו”ש עבור יהודים! כמו כן 1000 יחידות דיור עבור פלסטינים אמנם זה גרוע אבל אי אפשר לכתוב רק מה שמוציא את הממשלה רע…