בנט: “כואב לי על הקורבנות – אך גם על בעלי העסקים”

התכנית להרחקת הסגר • נפתלי בנט הכריז על הוספת מיליארדים לבתי החולים: "נערכים לגידול משמעותי במספר החולים קשה וצריכים להגדיל את יכולת קבלת החולים, כדי להרוויח זמן עד שמבצע ההתחסנות ייכנס לפעולה" • "אנחנו הופכים כל אבן כדי לצלוח את הגל הזה בלי הגבלות"
חרדים 10
ג' אלול התשפ"א / 11.08.2021 18:38

על רקע מחדלי הטיפול בקורונה: נפתלי בנט הציג הערב (רביעי) (רביעי) את התוכנית להגדלת רף הספיקה של מערכת הבריאות.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

בנט אמר בפתח דבריו: “אנחנו נותנים היום בוסטר למערכת הבריאות בישראל ולצוותים הרפואיים שנלחמים שם למען הבריאות שלנו. יושבים פה מנכ”לי בתי החולים המרכזיים בישראל ואנחנו מוקירים ומציידים אותם במשאבים כדי להילחם במערכה הלא קלה הזאת וגם לחזק אתכם לשנים הבאות”.

בנט התייחס לדבריה של השרה שקד אמש – ואמר: “כואב לי על כל חולה קשה, על כל משפחה שמאבדת מישהו לקורונה או לדלתא, אבל גם כואב על כל בעל עסק שמאבד את עולמו בגלל שהמשבר מקריס את העסק שלו ועל כל ילד שצריך להישאר בבית 200 יום ומתפוגג מול הזום.

“המרוץ בין הדלתא למבצע החיסונים מחייב אותנו להיערך למצב של גידול במספר החולים המאושפזים בבתי החולים, אנחנו נערכים לגידול משמעותי במספר החולים קשה, ואנחנו חייבים לאפשר הגדלת יכולת הספיקה של בתי החולים כדי להרוויח זמן עד שמבצע ההתחסנות ייכנס לפעולה ויתחיל לבלום את ההתפרצות ובסוף יקריס את ההתפרצות.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

“אנחנו מעבירים 2.5 מיליארד שקל מיידית לחיזוק מערכת הבריאות בישראל לעכשיו ולהמשך. היעד שלנו הוא להכפיל את יכולת הספיקה. אנחנו מוסיפים 770 מיטות, 2,000 תקנים, 3,000 סטודנטים למערכת הבריאות, מחזקים את מערך הגריאטריה במאות עובדים ואלף מיטות. אנחנו הופכים כל אבן כדי לצלוח את הגל הזה בלי הגבלות שיביאו הרס המוני על כלכלת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות