“אנשים מסוכנים”: מיכאל בן-ארי וברוך מרזל נמחקו לתמיד מפייסבוק

פייסבוק הסירה לצמיתות את החשבונות של ברוך מרזל וחבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי, בשל תמיכתם בתנועות כך ובמורשת הרב כהנא • מעתה, עצם הבעת תמיכה או שבח למרזל ובן ארי תחשב לעילה להסרת התוכן - ואף לחסימה • בן ארי: "לא אמרנו את המילה האחרונה"
חרדים 10
ג' אלול התשפ"א / 11.08.2021 15:40

פייסבוק החליטה היום (רביעי) לחסום לצמיתות את ח”כ לשעבר מיכאל בן-ארי ואת ברוך מרזל מעוצמה יהודית, בשל תמיכתם בתנועת ‘כך’ ובמורשת הרב כהנא.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

לפי דיווח באתר ynet, התנועות הוגדרו כארגוני טרור בישראל ובארה”ב ולפיכך מפרות את כללי הקהילה של הרשת החברתית.

מרזל ובן ארי מוגדרים כעת כ”אנשים מסוכנים” ולכן הדפים, הקבוצות והפרופילים שלהם יוסרו מהפלטפורמות של פייסבוק, הכוללות גם את אינסטגרם.

ולא רק זאת: מעתה, עצם הבעת תמיכה או שבח למרזל ובן ארי תחשב על ידי פייסבוק לעילה להסרת התוכן ואף לחסימה.

מחברת פייסבוק נמסר: “במאמץ למנוע ולשבש כל פגיעה ממשית, אנחנו לא מאפשרים לארגונים ולאנשים שמכריזים על יעד אלים או שעוסקים באלימות להיות נוכחים בפייסבוק. בהתאם לכך, הסרנו את ברוך מרזל ומיכאל בן ארי מהפלטפורמות שלנו, בשל התמיכה המתמשכת שלהם ב’כך’/’כהנא חי’ – ארגונים שמוגדרים כארגוני טרור על פי החוק האמריקאי והישראלי”.

ד”ר מיכאל בן ארי הגיב: “פייסבוק במדיניות של תמיכה בטרור, נותן יד חופשית לחיזבאללה, חמאס, עיתון הארץ ומנסור עבאס. ואת הדף שלי מוחקים באמתלות שווא, בעקבות תלונות מתוזמנות של תומכי טרור מהשמאל. מחקו דף של 57 אלף עוקבים, ללא תלונה על פוסט מסויים. לא אמרנו את המילה האחרונה בעניין”.

ח״כ מאי גולן מהליכוד הגיבה: ״האח הגדול גרסת 2021. הרשת החברתית תכתיב לנו מה לחשוב ובעיקר מה לכתוב. לא יעלה על הדעת שבמדינה דמוקרטית תתקבל החלטה שכזו ללא פיקוח ורגולציה בנושא. בכוונתי לקיים דיון דחוף בכנסת לאור ההחלטה השערורייתית״.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות