חרם? ‘רבני ההתיישבות’ נפגשו עם השר מתן כהנא – ותקפו את ש”ס

השר לשירותי דת מתן כהנא נפגש עם נציגי 'ועד רבני ההתיישבות' לדון ב'רפורמת הכשרות' - והרבנים ניצלו את הפגישה כדי להתלונן על ש"ס • השר: "נדהמתי לשמוע כי מאבקם הצודק לשיפור תנאיהם לא קודם במשך שש וחצי שנים"
יוסף גרינבוים
ג' אלול התשפ"א / 11.08.2021 00:59

החרם הוסר בגלוי: נציגי ‘ועד רבני ההתיישבות’, בראשות הרב יוסף שלוש, נפגשו הערב (שלישי) עם השר לשירותי דת מתן כהנא.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

בפגישה, שהתקיימה בביתו של הרב יוסף שלוש, בהזמנת ועד הרבנים, בקשו הרבנים ללמוד מהשר את פרטי ‘רפורמת הכשרות’ ואת השלכות אופן יישומה בפועל במועצות האזוריות ובמושבים.

בנוסף, הרבנים הציגו בפני השר רשימת נושאים שלא קודמו בשנים האחרונות, כאשר המשרד היה בשליטת ש”ס.

בפגישה השתתפו  הרב יוסף שלוש, רב אזורי דרום השרון ויו”ר ועד רבני ההתיישבות; הרב נחום שיר, רב אזורי עמק חפר; הרב נח לנדסברג, רב מושב צפריה; הרב צורי נעמן, רב אזורי גן רווה; הרב נתן שהם, רב אזורי חוף השרון.

השר התחייב לבדוק את הנושאים בכדי לשפר מעמדם של רבני ישראל.

השר מתן כהנא: “שמחתי להיפגש עם רבני ההתיישבות ולהעמיק בנושא תכנית הכשרות. אני קשוב לשאלות שמעלים הרבנים וערוך לקיים דיון בעניינים מהותיים שעלו.

“מעמדם של רבני ישראל ובתוכם רבני ההתיישבות חשוב ויקר לי. נדהמתי לשמוע כי מאבקם הצודק לשיפור תנאיהם לא קודם במשך שש וחצי שנים. אני מתכוון לבדוק את הדברים ואפעל לתיקון המצב”.

יצוין, כי הפגישה שנערכה הערב התקיימה בעוד הראשל”צ הרב יצחק יוסף, מארגן מחר ‘כנס רבנים’ ב’בית הארחה’ בשכונת בית וגן בירושלים – נגד השר לשירותי דת.

גורם שהיה מעורה בפגישה אומר לחרדים 10: “רבנים נפגשים עם השר בגלוי, ומתלוננים בקולם על שש וחצי שנות קיפאון במשרד שהיה בשליטת ש”ס – משרד שקיפח אותם ופגע בהם. זו אמירה חד משמעית”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות