צפו • נשיא ה’מועצת’ רמז לנשיא על הרפורמים: המשך המסורת העיקר…

אחרי המתקפה ב'יתד': במהלך ביקור הנשיא הרצוג בבית הגרי"ג אדלשטיין, ששיגר ראש הישיבה רמיזה נגד הרפורמים • "חשוב מאד שהציבור יידע את דעת הנשיא שהמשך המסורת היהודית זה העיקר… רוב העם בחוץ לארץ, מדינת ישראל זה רק מיעוט, והם קיימים ולא מתבוללים, בלי מדינה"
יוסף גרינבוים
ג' אלול התשפ"א / 10.08.2021 21:12

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע אמש (שני) אל ביתו של נשיא מועצת גדולי התורה של ‘דגל’, מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין, ונפגש עמו יחד עם יו”ר יהדות התורה משה גפני וראש עיריית בני ברק ומזכיר המועצת הרב אברהם רובינשטיין.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

כעת אנו חושפים בפרסום ראשון את תוכן הדברים שנאמרו בחדר.

ראש הישיבה אמר לנשיא הרצוג: “חשוב מאד שהציבור יידע את דעת הנשיא שהמשך המסורת היהודית זה העיקר המחזק את עם ישראל, ורוב העם הוא בחוץ לארץ, מדינת ישראל זה רק מיעוט, והם קיימים ולא מתבוללים, בלי מדינה, כמה שנים? כבר אלפיים שנה, מחזיקים מעמד בלי התבוללות. עם בפני עצמו, עם לבדד ישכון, זה הכוח של התורה! כוח המסורת”.

ראש הישיבה חזר בדבריו פעמיים על היסוד של המסורת היהודית: “להיזהר מהתבוללות” – והזכיר את יהודי התפוצות שמהווים רוב של העם היהודי בעולם.

לפני שבוע הנשיא הרצוג עורר מהומה כאשר התבטא בעד הרב אליעזר מלמד שתמך בזכויות הרפורמים בכותל הדרומי וספג על כך ביקורת קשה בביטאון ‘יתד נאמן’,  שם פורסם מאמר מערכת נגד נשיא המדינה.

כעת בביקורו רמז לו ראש הישיבה כי ראוי לנשיא המדינה לשנות את דעתו לגבי ההתבוללות בעולם שנוצרת על ידי הרפורמים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות