נתניהו: בנט בזבז זמן יקר, ישראל לא הייתה צריכה להגיע לכישלון הזה

ראש הממשלה לשעבר: "הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה וכבר לפני 7 שבועות ביקשתי להביא לישראל את החיסון השלישי. בנט בזבז זמן יקר — ואזרחי ישראל משלמים את המחיר" • בנט מקיים הערב עוד הערכת מצב שבה ידונו בצעדים נוספים לצמצום התחלואה
אריה ריבקינד
ב' אלול התשפ"א / 10.08.2021 19:44

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תוקף הערב (שלישי) בחריפות את התנהלות ממשלת בנט-לפיד-עבאס – על רקע הזינוק הדרמטי בתחלואה, לאחר שמניין המאומתים אתמול היה 6,343.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

נתניהו אמר: “היום נשבר שיא של חצי שנה במספר חולי הקורונה. שיא של חמישה חודשים במספר הנפטרים ליום, ושיא של ארבעה חודשים במספר החולים הקשים. זה מדאיג ומיותר. ישראל לא הייתה צריכה להגיע לכישלון הזה”.

נתניהו הדגיש: “הרי הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה וכבר לפני 7 שבועות ביקשתי להביא לישראל את החיסון השלישי שכבר הזמנו מראש, ולהתחיל מייד לחסן את האוכלוסייה.

“אם בנט היה עושה את זה בזמן לא היינו מגיעים לשיאי תחלואה כאלה ולא היו מדברים עכשיו על סגר. בנט בזבז זמן יקר — ואזרחי ישראל משלמים את המחיר”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

נפתלי בנט קיים הערב הערכת מצב בעניין המשך ההתמודדות עם זן הדלתא. לפי הודעת משרד רה”מ, בדיון השתתפו שר הבריאות, מנכ”ל משרד רה”מ, מנכ”ל משרד הבריאות, ראש שירותי בריאות הציבור, ממונה הקורונה וגורמי מקצוע ממשרדי האוצר והבריאות.

עוד נמסר:  “בהמשך הערב יערוך רה”מ דיון בעניין הגדלת הקיבולת של מערכת הבריאות. במידת הצורך ובהתאם להחלטות, יכונס קבינט הקורונה בהמשך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות