פרופ’ לוי: ‘סגר? הציבור נקעה נפשו. אין טעם’. והאם היה פותח שנה”ל?

בראיון ל'רדיו דרום' אומר מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, כי הוא חושש לקראת פתיחת שנת הלימודים: "אני בספק אם הייתי כמנכ"ל פותח את שנת הלימודים בספטמבר" • מתנגד לסגר: "לא חושב שאנחנו יכולים להיות במצב הזה היום, שניתן להשאיר את האנשים בבתים בחגים בצורה כזו"
חרדים 10
ב' אלול התשפ"א / 10.08.2021 11:24

מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר, פרופ’ חזי לוי, אמר הבוקר (שלישי) בראיון ל’רדיו דרום’, כי הוא חושש לקראת פתיחת שנת הלימודים, ומתנגד לסגר. “הציבור נקעה נפשו. אין טעם. אני לא מאמין שאנחנו יכולים להיות שם היום”, הוא אומר.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

הוא הוסיף: “לצערנו, הצעדים שננקטו לא עלה בכוחם למנוע את העלייה בתחלואה. בזמנו אמרנו שסגר יינקט כשבתי החולים עמוסים לעייפה, אנחנו עוד לא קרובים לקריסה אך אנחנו לא צריכים להגיע לקריסה”.

על אפשרות לסגר אמר: “הציבור נקעה נפשו, ומכיוון שכך הדבר, כפי שגם ראינו בסגר השלישי שהיה קשה מאוד לאכיפה – ואם סגר לא נעשה בצורה מלאה של ריחוק חברתי, ופעילות אך ורק הכרחית, גם ללא חינוך – אז אין טעם. לא חושב שאנחנו יכולים להיות במצב הזה היום, שניתן להשאיר את האנשים בבתים בחגים בצורה כזו”.

פרופ לוי התייחס גם לפתיחת שנת הלימודים באחד בספטמבר: “אם הייתי בתפקיד היום, הייתי מודע מאוד לצורך לפתוח את שנת הלימודים, אבל אני חושב שאם התחלואה מאוד מאוד תעלה בקצב הזה של מעל 5,000 מאומתים והכפלה תוך 8-9 ימים, אני בספק אם הייתי כמנכ”ל פותח את שנת הלימודים בספטמבר”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות