עדי פרץ נורתה לעיני בתה בבת ים: “לא פגעה בחיים אפילו לא בזבוב”

עדי פרץ בת ה-36 נפצעה באורח קשה מירי כשנסעה בבת ים • הרופאים עדיין נאבקים על חייה בבית החולים איכילוב • סגנית מנהלת המחלקה הנוירוכירורגית: "היא מזיזה טוב את הידיים ואת הרגליים" • בעלה: "אשתי אישה דתייה ומאמינה, כיסוי הראש הציל את חייה" • חקירת המשטרה נמשכת
חרדים 10
ב' אלול התשפ"א / 10.08.2021 11:11

עדי פרץ בת ה-36, אישה שומרת מצוות מראשון לציון, נורתה אמש (שני) כשנסעה ברכבה בעיר יחד עם בתה הקטנה בת ה-4  – ומאושפזת במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהיא מורדמת ומונשמת.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

בשיחה עם חדשות 12 ביקשו בני משפחתה להתפלל לרפואתה: “מצבה קשה, אין שינוי. היא בחיים לא פגעה בזבוב, היא לא קשורה לעולם הזה. מתפללים שתצא מזה”.

אורן, בעלה של עדי, סיפר עליה: “אשתי לא פגעה בחיים באיש, היא מסורה למשפחתה ולעבודתה. זה בטוח טעות בזיהוי. אשתי אישה דתייה ומאמינה, כיסוי הראש הציל את חייה. היא בחיים לא עשתה נזק לאף אחד. ירי מטווח מאפס זה ירי כדי להרוג, לא נתפלא אם המחסל לא יהודי בכלל. מי מסוגל לעשות דבר כזה?”

בני הזוג התחתנו לפני 4 חודשים בלבד ומתגוררים בראשון לציון. בזמן שנורתה, פרץ הייתה בדרכה לחמותה עם בתה בת ה-4. בשנים האחרונות היא התחזקה והתקרבה לדת.

סגנית מנהלת המחלקה הנוירוכירורגית באיכילוב, פרופ’ רחלי גרוסמן, עדכנה על מצבה: “היא מורדמת ומונשמת. יש לה חבלת ראש משמעותית. היה חשד לפגיעה משמעותית בכלי דם, שבשלב הזה נשללה. יש לה שברים במערות הפנים ובעין, ומשמעות הפגיעה לא ברורה. בשלב זה מצבה עדיין לא ידוע”

יחד עם זאת, פרופ’ גרוסמן הביעה אופטימיות מסוימת: “יש גם בשורות טובות. כשהורדנו את ההרדמה נראה היה שהיא מזיזה טוב את הידיים ואת הרגליים, ויש לזה משמעות גדולה מבחינה נוירולוגית. נראה שהיא מתקשרת, ניסינו לתת לה הוראות פשוטות והיא הבינה אותן”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

חובשי מד”א, חגי נתני ויוסף ששון, שנכחו בזירת האירוע אתמול בערב – סיפרו: “הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה. העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים. ילדה כבת ארבע שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיע למקום ולקחה אותה.”

עדי ראייה סיפרו כי היורה נעמד על המדרכה וירה לכיוון הכיכר ברחוב הנביאים. עדי איבדה שליטה על הרכב בעקבות הפגיעה ועלתה על המדרכה. “רצנו למכונית, והאישה לא דיברה. היא הייתה בטראומה”, סיפר אחד מהם. “בתה בת הארבע בכתה והוצאנו אותה, כשאת האימא הוציאו החובשים”.

במשטרה מנהלים מצוד אחר היורה ועל פי ההערכה מדובר בטעות בזיהוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות