המרצה השתלח: ‘גפני רואה כסף – לוקח אותו, ליצמן מתועב’ • צפו

המרצה פרופ' אליהו גרשון מהפקולטה להנדסה באוניברסיטת ת''א, השתלח במהלך קורס בחברי הכנסת החרדים ובח''כ מירי רגב • "הליצמנים המתועבים והחבר'ה שלו... אם אתה משווה את ליצמן וחבר רעתו לחיה, הם לא  מגיעים לתמנון''
חרדים 10
ב' אלול התשפ"א / 09.08.2021 22:18

המרצה פרופ’ אליהו גרשון מהפקולטה להנדסה באוניברסיטת ת”א, השתלח במהלך קורס בקרה ספרתית בסמסטר האחרון בצורה בוטה בחברי הכנסת החרדים ובח”כ מירי רגב.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

בכתבה ששודרה בחדשות 12 נחשף, כי המרצה אמר לסטודנטים על הח”כים החרדים: ”אם אתה מוריד PLL מאלקטרוניקה, זה כמו לקחת את החרדים ולהוציא מהם את הכסף. אתה בעצם פוגע באלוהיהם. זה כמו חבר הכנסת גפני. כשהוא רואה את הכסף, מה הוא עושה? הוא לוקח אותו, נכון? לחבר’ה שלו. אתה יכול להעלות באיפכא מסתברא, כמו שאומרים חברי הכנסת החרדים, בעודם גונבים את קופת המדינה”.

פרופ’ גרשון המשיך – ואף השווה את חבר הכנסת יעקב ליצמן ואת חבריו לחיות: “אתם יודעים, במדינת ישראל שלנו, שלמרות הליצמנים המתועבים והחבר’ה שלו… אם אתה משווה את ליצמן וחבר רעתו הם לא מגיעים לרמה של תמנון, אתם יודעים”.

על חברת הכנסת והשרה לשעבר מירי רגב, אמר: “ותגיד לי, איפה יושבת רגב הבהמה הזאת? אתה משווה את האנשים שפונים לחוכמה, לתבונה… יותר דבילית ממירי רגב אי אפשר, אז ברמה שלה”.

בשיחה עם חדשות 12 אמר הפרופ’: “תשמע, יכול להיות שבשטף הדיבור אמרתי ‘חרדים’. כמובן שלא התכוונתי לחרדים, ודיברתי כנראה על מכחישי קורונה. אני מצר על כך ואני באמת מצטער, זה לא יאה ולא נאה. ואין ספק שאני כאן מתחרט על העניינים, ואני מודה, זו טעות ואני מצר על כך באופן ברור, ואין ספק שזה לא ראוי, אין לי אפילו צל של ספק שזה לא היה ראוי”.

מאוניברסיטת תל אביב נמסר בתגובה: “מדובר באמירות מצערות של מרצה מן החוץ. ההתבטאויות החמורות אינן משקפות את דעתה של האוניברסיטה ואין להן מקום בשיח אקדמי. המרצה יוזמן לבירור”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

יו”ר תנועת ‘אם תרצו’, מתן פלג, שתא התנועה באוניברסיטה חשף את הדברים, הגיב: ”התופעה שבה מרצים מרשים לעצמם להשתלח באוכלוסיות שלמות בחברה הישראלית – בלתי מתקבלת על הדעת. מדובר באינדוקטרינציה גזענית שעשויה להשפיע על הסטודנט ובוודאי משתיקה אותו ואת דעותיו.

“אנו קוראים לנשיא אוניברסיטת ת”א לטפל בסוגיה הזו ולקרוא למרצה לבירור. בנוסף אנו קוראים לשרת החינוך לבדוק את הנושא וללוות אותו באופן אישי כדי שמקרים כאלו לא יישנו”.

ח”כ מירי רגב הגיבה על דבריו המשמיצים: “מדובר בביזיון. לצערי מקומות רבים באקדמיה הפכו למוקד הסתה למרצים ביזיוניים, שמאלנים, ‘נאורים’ שמנצלים את הבמה שנותנים להם ומביאים את האג’נדה האישית שלהם בדרך שהיא מנוגדת לכל נורמה וערך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גזען נאלח, שטוף מוח מתעמולת השנאה של התקשורת
    11/08/2021 07:11
    ממששת
  1. לפטר מייד
    גזען נאלח