אין פתרון לתעלומה: לא ניתן לדעת מי קילל את ד”ר שרון אלרעי-פרייס בכנסת

ד״ר מאיר פרייס, בעלה של ד"ר שרון פרייס בביקורת חריפה בטוויטר: "אפס פחדן קילל את אשתי ואת חמותי המנוחה, בושה לכנסת ולמפלגת העבודה" • קצין הכנסת: לא ניתן לקבוע מי מבין 77 המשתתפים קילל את ד"ר אלרעי-פרייס
אריה ריבקינד
א' אלול התשפ"א / 09.08.2021 20:06

מבוכה גדולה נרשמה הבוקר (שני) בדיון של ועדת החוקה בכנסת, לאחר שבמהלך דבריה של ראש שירותי הבריאות, ד”ר שרון אלרעי פרייס נאמרה פעמיים קללה גסה.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

לאחר שבפעם הראשונה נראה היה כי הדיון ממשיך כרגיל, בפעם השנייה שנשמעה מילת הגנאי, ביקש יו”ר הוועדה, ח”כ גלעד קריב, להשתיק את כלל הנוכחים בוועדה, דרך תוכנת הזום.

בעלה של ראש שירותי הבריאות הטיח ביקורת חריפה ביו”ר ועדת החוקה. בחשבון הטוויטר שלו כתב ד״ר מאיר פרייס, מנהל המכון ההמטולוגי בבית החולים כרמל: “אפס פחדן קילל את אשתי ואת חמותי המנוחה. אותו אפס, מקווה מאוד שמשטרת ישראל תשים את ידה עליו בהקדם.

“אני רוצה להתייחס לראש הוועדה, שלא מצא לנכון להפסיק את הדיון, למצוא את הדובר, לסלק אותו מהדיון ולהגן על עובד ציבור. תעודת עניות ובושה לכנסת, לוועדת החוקה ולמפלגת העבודה”.

אלא שבתום בדיקת קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עם אנשי המקצוע במשכן, עלה כי לא ניתן לדעת מיהו האדם, מבין 77 משתתפי הדיון בוועדת החוקה, אשר קילל את ד״ר אלרעי-פרייס, וכן האם הדברים נאמרו כחלק מהדיון בכלל.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

יו״ר הכנסת, ח״כ מיקי לוי, הגיב: ״אין מקום לשיח של קללות וגידופים בדיוני הכנסת. בכל מקרה בו תמצא בעתיד הוכחה להתבטאות מסוג זו מצד מוזמני הדיונים בוועדות, האירוע יטופל בחומרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות