אין כיתות? מקלב תקף את בלוך: לא מסתכלים מה אבא של הילד הצביע

למרות הגידול בתלמידים בבית שמש: בת"ת 'וזאת ליהודה' פתחו את שנת הלימודים במבנה קטן יותר, בת"ת 'דרכי יושר' התלמידים לומדים בחצר בית הספר ובספריות • ח"כ אורי מקלב: "הבעיה של בית שמש היא של כולנו. ראש עיר מחוייב לתת מענה לילדים"
אריה ריבקינד
א' אלול התשפ"א / 09.08.2021 18:48

מצוקת כיתות לימוד חריפה בבית שמש: ח”כ אורי מקלב פתח היום (שני) את שנת הלימודים בתלמודי התורה במסע חיזוק וגיבוי לנציגות המקומית בעיר.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

את הביקור פתח בת”ת ‘וזאת ליהודה’ שברמה ג’ ולאחר מכן הגיע אל ת”ת ‘דרכי יושר’.

אל הביקור במוסד התלוו חברי מועצת העיר מטעם דגל התורה, יו”ר דגל התורה בעיר ישראל סילברסטין, שלמה ברילנט, חיים זמורה ויוסף גולדהירש. ח”כ מקלב העניק גיבוי מוחלט לחברי המועצה שפוטרו באחרונה ממועצת העיר על ידי ראשת העיר עליזה בלוך.

עם הגיעו למקום קידמו את פניו הנהלת ת”ת ‘וזאת ליהודה’ וכלל תלמידי בית הספר. חברי המשלחת סיירו בתלמוד התורה ועברו בין כיתות הלימוד שאינן מכילות את מאות התלמידים הגודשים את המקום.

לאחר מכן קבע הגאון רבי ברוך דזיאלובסקי, רב קהילת ‘דרכי יצחק’ מזוזה במקום.

יצוין, כי רק באחרונה ולאור ההתפתחויות הפוליטיות במקום, ראש העיר קיצצה באופן דרמטי את בית הספר לטובת מוסדות לימוד אחרים, זאת למרות שהמקום צר מלהכיל את מאות התלמידים.

לאחר מכן הגיעה הפמליה אל ת”ת ‘דרכי יושר’, שם התרחבו השורות, אך גם לת”ת זה העירייה אינה מקצה כיתות לימוד כנדרש. ח”כ מקלב הגיע למוסד וקיבל את התלמידים כשחלקם לומדים בחצר בית הספר ובממ”דים והספריות ברחבי המבנה.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

ח”כ אורי מקלב: “מעולם לא היה מקום שהיה בו מקום חדש, או משופץ מעולם לא היה מקום שהגענו בגלל שלא נתנו, זה דבר חריג מאוד. הבעייתיות כפולה ומכופלת, מעולם ראש עיר לא הסתכל לאיזה מגזר הילד משתייך פוליטית. ילד בעיר לא משנה מה אבא שלו הצביע. ראש עיר מחוייב לתת מענה לילדים וזה לא ניתן כאן.

“לרבים מהילדים אין תחילתו של פתרון או מו”מ להגיע לפתרון, למרות שיש פה בעיר בית שמש נציגים שעושים הכל למען הציבור. אנחנו פה יחד איתכם. אתם לא לבד והבעיה היא משותפת לכולנו, אנחנו פה כדי למנוע את זה ולהביא פתרון מידי למצוקת הילדים בעיר. אנחנו לא יכולים להסכים עם הבטחות שלא מתקיימות, כל המחזיק בתפקיד ציבורי חייב לעמוד במילתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות