הנקמה מוגשת חמה: כך חיזבאללה ‘מטפל’ בדרוזים על החרמת משגר הטילים

כלי תקשורת בדרום לבנון מדווחים כי אנשי ארגון הטרור גירשו סוחרים בני העדה הדרוזית מצידון - ושיגרו איומים לשייח'ים בני הכפר חסביה • בעיירה נבטיה תקפו נאמני חיזבאללה כמה בתים של תושבים דרוזים
חרדים 10
ל' אב התשפ"א / 08.08.2021 11:59

חיזבאללה הגיב הבוקר (ראשון) בתוקפנות על האירוע בו השתלטו תושבי הכפר שווייא הדרוזים על הרכב שנשא את משגר הטילים ששימש את ארגון הטרור לירות רקטות לעבר שטחה של ישראל, היכו מחבל וניפצו שמשות הרכב שלו.  כך מדווח נטע בר ב’ישראל היום’.

כולם רוצים לעשות כסף. אבל איך? בא לשאול את המנכ”ל מה שבא לך

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

על פי דיווחים באתר החדשות הדרום לבנוני ‘ג’נוביה’, אנשי ארגון הטרור החלו לסלק משטחי העיר צידון סוחרים דרוזים, בהם שיח’ דרוזי ידוע ומוכר שמוכר תאנים מהכפר חסביה באחת הכיכרות הגדולות בעיר.

בסרטון שפורסם ברשת, וגרר לזעם ציבורי, נראים פעילי ארגון הטרור מפנים ארגזי תאנים של הסוחר הקשיש בגסות – ומגרשים אותו מהמקום.

תושבי העיר צידון, המתנגדים לחיזבאללה, פרסמו ברשת החברתית טוויטר קריאה לסוחרים הדרוזים לשוב אל העיר – וכתבו: “גם אנחנו רוצים לאכול תאנים מחסביה”.

מדובר במכה כואבת עבור החקלאים והסוחרים הדרוזים, שסובלים כמו יתר תושבי לבנון מהמשבר הכלכלי החמור.

תומכי חיזבאללה לא הסתפקו בסילוק החקלאים הדרוזים ושיגרו מכתבים מאיימים לשיח’ים הדרוזים של הכפרים שווייא וחסביה – מעוזים דרוזים, שתושביהם השתתפו באירוע בו הושפלו אנשי החיזבאללה.

לפי הדיווח ב’ישראל היום’, בעיירה נבטיה, שם מתגוררים תושבים דרוזים לצד מוסלמים שיעים, תקפו נאמני חיזבאללה כמה בתים של תושבים דרוזים, ואנשי הצבא והמשטרה נאלצו להתערב ולגרש מהמקום את אנשי החיזבאללה.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

אתמול התייחס מזכ”ל חיזבאללה, השיח’ חסן נסראללה, לתקרית בה היכו דרוזים את אנשי החזבאללה ששיגרו רקטות: “כאשר ראיתי מה קרה בעיירה הדרוזית ומה שעשו לאנשי חיזבאללה עם משגר הרקטות, מאוד כאב לי והיה לי עצוב. זה היה דבר מביש ורע מאוד”.

הוא הוסיף: “אלו שתקפו את פעילי חיזבאללה והסיתו נגדם צריכים להיות מטופלים על ידי מנגנוני הביטחון של לבנון ולעמוד למשפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות